Vi støtter følgende nettlesere:

“Bra leilighetshotell” 5 av 5 stjerner
Anmeldelse av Skene House Rosemount

Beste priser for oppholdet
Angi datoene for de beste prisene
Innsjekking mm/dd/åååå Utsjekking mm/dd/åååå
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 9 sider til!
Aberdeen, Storbritannia
1 anmeldelse
“Bra leilighetshotell”
5 av 5 stjerner Anmeldt 28 september 2013

Veldig greie leiligheter, romslige og praktiske. Beliggenheten er god, med kort vei til sentrum, samtidig som det er fredelige omgivelser. Vi var 25 personer som var på tur ifm jobben og vi var veldig fornøyd med hotellet. Fra første kontakt med hotellet fikk vi god service med bestilling av rom. God service under hele oppholdet og frokosten var variert og god. Vi reiser gjerne dit igjen.

• Bodde september 2013, reiste på forretningsreise

Vis anmeldelser for
Vurderingssammendrag
  • Plassering
    4,5 av 5 stjerner
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (2)
Dato | Rangering
13 anmeldelser av hotell
Anmeldelser i 11 byer Anmeldelser i 11 byer
7 nyttige stemmer 7 nyttige stemmer
5 av 5 stjerner Anmeldt 24 februar 2013

Kjempe bra hotell i Aberdeen! De ansatte ved hotellet er veldig hyggelige, og veldig behjelpelige hvis man har noe man lurer på.

Har bodd på hotellet ved flere annledninger og bodd på ulike rom, men rommene er alltid rene, store og flotte.

Hotellet ligger også ganske sentralt til i forhold til resten av Aberdeen sentrum.

• Bodde oktober 2012, reiste med familie
Trondheim, Norway
Profesjonell anmelder
48 anmeldelser 48 anmeldelser
25 anmeldelser av hotell
Anmeldelser i 21 byer Anmeldelser i 21 byer
18 nyttige stemmer 18 nyttige stemmer
3 av 5 stjerner Anmeldt 1 februar 2013

bodde her 1 natt i januar 2013. Fikk en leilighet med 3 soverom, 2 bad, stort kjøkken og stue, til tross for at jeg var alene. Fine bad og kjøkkenet var velutstyrt. Veldig dårlig/tynn madrass i senga. leiligheten lå i en egen inngang fra gaten, ca 100 meter fra resepsjonen. Frokostsal i et annet bygg igjen, i kjelleren, ikke skiltet. Lite utvalg på buffeen, men her er det jo mulighet for å lage sin egen frokost på rommet, hvis man skal bo flere dager. Bodde i 4. etasje, uten heis.
OK hvis du skal bo lenge, men for kortere opphold foretrekker jeg et vanlig hotel.

• Bodde januar 2013, reiste på forretningsreise
Bergen, Hordaland, Norway
2 anmeldelser
Anmeldelser i 2 byer Anmeldelser i 2 byer
5 av 5 stjerner Anmeldt 7 november 2012

Valgte hotell på magefølelse for en weekend i Aberdeen.
Ved ankomst til hotellet ble vi møtt av hyggelig personale, som fulgte oss til rommet, og forsikret seg om at alt stod bra til. Hotellet reklamerer med at de har "suiter til vanlig hotellpriser", og de holder det de lover. Standarden er noe lavere enn tilsvarende suiter på andre hoteller, men suiter på denne størrelsen må man da også betale det mangedobbelte for (4 gangen?).

Etter å ha satt fra oss bagasjen, oppdaget vi at det var vått stort sett overalt; det lakk fra vinduene i begge rom, og vi hørte vannet fosse inne i veggen. Tapeten rundt det ene vinduet bulet med vannlommer. Etter litt mat og shopping, for å gi personalet litt tid, fikk vi et nytt, større og enda flottere rom, med en hyggelig hilsen og vinflaske som takk for hjelpen og beklager bryderiet.

Sengene er noe harde, men man kan be om ekstra myk overmadrass i resepsjonen.

Resepsjonspersonalet var under hele oppholdet behjelpelige med svært gode restaurantanbefalinger, bookinger og annet. Hele personalet, fra portier til servitører leverte topp service.

Hotellet ligger sentralt og fint med gåavstand til hovedgate og kjøpesentre.

Romtips: Hør om dere kan få suite med spindeltrapp. Disse rommene føles større og lysere enn rommene med adsk...
Se flere romtips
  • Bodde oktober 2012, reiste som et par
Rhodos, Hellas
Junioranmelder
3 anmeldelser 3 anmeldelser
Anmeldelser i 3 byer Anmeldelser i 3 byer
2 nyttige stemmer 2 nyttige stemmer
5 av 5 stjerner Anmeldt 26 september 2012

Vi er ein veninne gjeng som var på tur. are avslapping og shopping. Hotelet er heilt perfekt når vi reiser 5 stk. Kan samles i stuen, etter shoppingen. Sitte å kose seg før ein går ut.Lite kjøkken med alt, som ein treng. Har vært her før, og kjem gjerne igjen.

• Bodde september 2012, reiste med venner
    • 5 av 5 stjerner Sted
    • 5 av 5 stjerner Sovekvalitet
Var denne anmeldelsen nyttig? Ja
Hoteller du kanskje også vil like ...
mm/dd/åååå mm/dd/åååå
Prissett oppholdet

Har du vært i Skene House Rosemount? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Skene House Rosemount

Adresse: 96 Rosemount Viaduct, Aberdeen AB25 1NX, Skottland
Beliggenhet: Storbritannia > Skottland > Aberdeenshire > Aberdeen
Fasiliteter:
Forretningssenter med Internett-tilgang Gratis frokost Gratis Internett-tilgang (Wi-Fi) Gratis parkering Tekjøkken Suiter
Hotellstil:
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): 791 kr - 2 122 kr
Hotellklasse:4 stjerne — Skene House Rosemount 4*
Antall rom: 101
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotels.com, Expedia, Booking.com, Agoda og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Skene House Rosemount. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Skene House Rosemount Hotel Aberdeen
Skene Hotel Aberdeen
Skene Hotel Rosemount

Hvis du eier eller leder Skene House Rosemount, kan du registrere deg nå for å få gratisverktøy for å forbedre oppføringen, tiltrekke deg nye anmeldelser og svare på anmeldelser.