Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Booking.com
kr 2 217
Fullt refunderbart før tor. 28. mar.
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
Hotels.com
Official Hotel Site
kr 1 798
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
1621 av 2 678 anmeldelser
Anmeldt 28. april 2014

Ble møtt av to veldig hyggelige damer i resepsjonen.
Fikk svar på spørsmål, og veiledning i forhold til turer, eller hva det nå måtte være.
De var ALLTID blide og hyggelige å snakke med.

Anbefaler at du/dere IKKE bestiller turer på forhånd, MEN venter til du/dere har ankommet hotellet og får informasjonen derfra. Turene går daglig, og all informasjon har hotellet. De kan anbefale ut i fra hva som er populært, til den årstiden, etc etc.
Når du har avtalt tur, så blir den lagt til hotell - regningen. Henting: du blir hentet med bil/buss/Van rett utenfor døra, enten du skal til flyplassen eller på en eller annen guidet tur etc etc.
Da får du med deg en lapp, som all data står på, som sjåføren trenger, eller bare kontrollerer.
Hotellet ligger i sentrum, du har hovedgata rett utenfor døra.
Hovedgata går opp til Kirka, som er vært å få med seg. Den har 360 graders utsikt over byen. Tar ca 10-15 min å gå dit.
Ligger mange utesteder rett utenfor døra.

Romtips: 1. Bestill Guidet-tur når du har ankommet hotellet. 2. Hotellet har oversikt over hva som skjer, spør i resepsjonen. 3. Anbefaler The Gateway to Iceland, selskapet er relativt lite, men gir veldig god service og guiden, som jeg hadde på 2 turer snakket hele veien. Og var med ut og fortalte på steder vi stoppet. Det skjer ikke ofte med de store selskapene. 4. Bli kjent med nærområdet. Det ligger mange Turist Informasjoner der.
Dato for oppholdet: april 2014
  • Reisetype: Reiste alene
1  Takk, Robert N
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 21. april 2014

Dette hotellet ligger veldig sentralt, og er ikke langt fra mange gode resturanger. Vi hadde et stort rom, en suite med en stor balkong som har god utsikt. Frokosten var meget god, og det var mange valg og ta. Hvis vi skal tilbake til reykjavik, så blir det ja til hotell reykjavik centrum!

Dato for oppholdet: april 2014
Reisetype: Reiste med familie
Takk, 98anitaa
Anmeldt 23. juli 2013

Vi likte hotellet svært godt. Rent og pent. En mer sentral beliggenhet i Rykjavik er det vel vanskelig å finne. God service og resepsjonisten snakke til og med flytende svensk. Wi-Fi fungerte utmerket. Vi hadde ikke frokost på hotellet, spiste lunch istedet på restaurantene i nærheten. Neste gang vi reiser til Reykjavik blir det absolutt tilbake på dette hotellet.

Dato for oppholdet: desember 2012
  • Reisetype: Reiste med venner
1  Takk, FrankWilly
Anmeldt 12. mai 2013

Dette er et bra hotell som mest av alt scorer på en super beliggenhet i hjertet av bysentrum. Det betyr også at det kan være litt bråk fra gatene, men de er noe som vi som er nødt til å ha åpent vindu om natten, bare må regne med. Vi bodde i fjerde etasje, og det medførte for vår del at Wi-fi IKKE fungerte. En annen ting vi fant rart og overraskende, er at frokosten ikke er inkludert i prisen, men det er kanskje vanlig på Island?
Hyggelig betjening, god bar/pub og fin restaurant, rene og delikate rom trekker helhetsinntrykket opp.

Dato for oppholdet: mai 2013
Reisetype: Reiste med familie
1  Takk, Tormod E
Anmeldt 29. oktober 2012

Hotellet ligger veldig sentralt i byen - og i hyggeligt strøk! Likevel stille på natten (ba om roligt beliggende rom). Veldig rent på rommene!
Vi velger definitivt dette en annen gang vi kommer til Reykjavik!!

Romtips: Stille beliggende rom på baksiden av hotellet (og muligens på resten av hotellet også??)
Dato for oppholdet: oktober 2012
  • Reisetype: Reiste som et par