Vi støtter følgende nettlesere:

Nettsted
Forbedre denne oppføringen
Vurdert som nr. 218 av 931 Restauranter i Oslo
Kjøkken: Italiensk, Libanesisk, Tapas
God for: Familier med barn, Romantisk, Store grupper, Gjøre forretninger, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Frokost/brunch, Lunsjsted, Middag, Reservasjoner, Levering, Sent på kvelden, Dessert
Beskrivelse: Her møter du Italias romantikk ved første øyeblikk. Stor italiensk meny med et godt utvalg av pizza og pasta. Kjøkkenet er oppe til langt på natt. Mona Lisa Ristorante er en del av Mona Lisa Huset, der du også finner ByråKrat pub & bar, Cafe Beirut, Høybråten cognac & cigarbar, Da Vinci pub og Chateau nightclub.
Drammen, Norway
Profesjonell anmelder
23 anmeldelser 23 anmeldelser
12 anmeldelser av restaurant
Anmeldelser i 5 byer Anmeldelser i 5 byer
20 nyttige stemmer 20 nyttige stemmer
“Mona Lisa, veldig hyggelig spisested i Oslo sentrum”
4 av 5 stjerner Anmeldt 26 juni 2012

Hvis man er på utkikk etter et hyggelig sted å spise lunsj eller middag, ta turen til Mona LIsa Restaurant i Oslo. Her er både mat og service upåklagelig:). Ikke er det så dyrt å spise her , og de har en stor uterestaurant med overbygget tak,varmelamper i taket, og varme i gulvet. Så detter er en ypperlig plass å besøke for de av oss som fremdeles liker å ta en sigarett etter maten.

• Besøkte april 2012

Anmeldelser i 6 byer Anmeldelser i 6 byer
11 nyttige stemmer 11 nyttige stemmer
“Forferdelige servitører”
1 av 5 stjerner Anmeldt 3 mai 2012

Jeg og min samboer spiste en kveld på denne "restauranten". Vi ble henvist til et lite bord på balkongen. Vi ble servert husets vin av bartenderen. Så kom en ny kelner og tok vår bestilling. Ingen anbefalinger, vi fikk ikke bestemme garnityret selv.

Maten var midt under treet, potene bar preg av ferdigkjøpt i butikk og frityrstekt. Kelneren(e) gikk rundt og røyket, snakket i telefonen, var vanskelig å kommunisere med. Ingen høflighetsmanerer i det hele tatt. Tror på den stunden vi var der at vi hadde 4 forskjellige kelnere å forholde oss til.

Det var et større selskap med sikkert mange gla'tipsere og de fikk helt klart en bedre og vennligere service enn et stakkars par fikk.

Sutrete og serviceløse vil jeg beskrive dette stedet. Komplett mangel på kundebehandling. Første og siste gang man spiser her. Finnes helt klart andre og bedre alternativer for italiensk mat i Oslo-by!

• Besøkte september 2011
26 anmeldelser 26 anmeldelser
10 anmeldelser av restaurant
Anmeldelser i 15 byer Anmeldelser i 15 byer
7 nyttige stemmer 7 nyttige stemmer
“God mat, hyggelig restaurant”
4 av 5 stjerner Anmeldt 6 november 2011

Meget god mat, og hyggelig betjening. Bordbestilling er lurt særlig i helgene.

Besøkte november 2011
Var denne anmeldelsen nyttig? Ja 1
Oslo, Norge
1 anmeldelse
3 nyttige stemmer 3 nyttige stemmer
“Skrekkhistoriet”
1 av 5 stjerner Anmeldt 2 november 2011

Var innom i dag for å spiset middag alene. Ble henvisst til ''skammekroken'' med veldig lite plass i bakerste delen av resturanten. Det var tomt ellers. Fikk noe mat og var fornøyd fram til en servitør kom til meg å begynte å stille noe spm, derreter satt seg ved siden av, trekk fram telefon og begynte å skrikke i den på sitt språk. Da jeg var ferdig med mate, alt i alt ventet jeg min 20min for å betale (servitøren min var visst forsvunnet og glemte om meg, det er jo alltid koselig!). Etter en omgang med kalkulator fikk jeg betalt og da velvet servitøren glasset med rester av min vin på meg. Jeg gikk ut meg høy latter.
Til de som er skeptiske så er det fullstendig sant historiet. Man for bedre opplevelse og service på Mc Donalds og der kan man velge bordet selv.
Styr unna du som leser det.

Besøkte november 2011
Var denne anmeldelsen nyttig? Ja 3
1 anmeldelse
2 nyttige stemmer 2 nyttige stemmer
“Styr unna.”
1 av 5 stjerner Anmeldt 2 mai 2011 via mobile enheter

Smakløs mat og sure kelnere. Minestronesuppen smakte vaskevann og tortelinien må ha vært micromat

• 1 av 5 stjerner Verdi
    • 2 av 5 stjerner Atmosfære
    • 1 av 5 stjerner Service
    • 2 av 5 stjerner Mat
Var denne anmeldelsen nyttig? Ja 2

Reisende som så på Mona Lisa Ristorante, så også på

Har du vært i Mona Lisa Ristorante? Del dine erfaringer!

Hvis du eier eller leder Mona Lisa Ristorante, kan du registrere deg nå for å få gratisverktøy for å forbedre oppføringen, tiltrekke deg nye anmeldelser og svare på anmeldelser.