Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Lol.travel
Vio.com
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Anmeldt 26. mai 2015

Dato for oppholdet: februar 2015
  • Reisetype: Reiste alene
    • Service
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Francesco A, Responsabile relazioni con la clientela på Abano Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. mai 2015

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldt 13. mai 2015

Dato for oppholdet: mai 2015
  • Reisetype: Reiste med familie
    • Sted
    • Service
Francesco A, Responsabile relazioni con la clientela på Abano Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. mai 2015

Anmeldt 8. mai 2015

Romtips: We had 602 it was quiet
Dato for oppholdet: mai 2015
  • Reisetype: Reiste som et par
    • Rom
    • Service
Francesco A, Responsabile relazioni con la clientela på Abano Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 10. mai 2015

Anmeldt 1. april 2015

Romtips: we stayed in room 304 and it was great
Dato for oppholdet: mars 2015
  • Reisetype: Reiste som et par
    • Service
Francesco A, Responsabile relazioni con la clientela på Abano Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. april 2015

Anmeldt 16. januar 2015

Dato for oppholdet: oktober 2014
  • Reisetype: Reiste med familie
    • Sovekvalitet
    • Service
Francesco A, Responsabile relazioni con la clientela på Abano Grand Hotel, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. januar 2015

Vis flere anmeldelser