Vi støtter følgende nettlesere:

“Trist sted” 1 av 5 stjerner
Anmeldelse av Melissa Garden Apart Otel

Beste priser for oppholdet
Angi datoene for de beste prisene
Innsjekking mm/dd/åååå Utsjekking mm/dd/åååå
Vis priser
Sammenlign beste priser fra populære reisesteder
og 3 sider til!
Rangert som nr. 6 av 75 B&B / vertshus i Side
Kongsvinger, Norge
“Trist sted”
1 av 5 stjerner Anmeldt 13 oktober 2012

Det eneste som lyste opp i en ellers trist uke på dette hotellet, var sola og trivelig ansatte. Forferdelig triste rom. Kangel om hva vi hadde bestilt og ikke. Så, hit drar vi ikke en gang til. Det er helt sikkert!

• Bodde oktober 2012, reiste med venner

Vurderingssammendrag
  • Plassering
    4 av 5 stjerner
    4 av 5 stjerner
Tips fra reisende hjelper deg med å velge riktig rom.   Romtips (2)
Dato | Rangering
  • Hvilke som helst
  • Alle nye på norsk
Norsk først
1 av 5 stjerner Anmeldt 27 juli 2012 via mobile enheter

Kjæresten og jeg bodde på melissa garden i to uker. Da vi kom frem på hotellet og skulle opp på rommene var ikke vaskedama ferdig med å vaske så vi måtte vente 20 min utenfor rommet så hun kunne bli ferdig, og da hun endelig var blitt ferdig var det ikke vasket godt nok. det var flekker på håndklær og laken og masse støv. De byttet håndklær 2 ganger under oppholdet vårt på 2 uker og når de først byttet laken var det flekker på det også. Da vi skulle spise på hotellet brukte de over en time på å servere oss maten når det kun var fire andre som.hadde bestilt mat. Strømmen gikk også 2 ganger om dagen oppe på rommene og dermed også kjøleskapet så alt smeltet og rant. Heller ikke noe hyggelig personale.
Skal tilbake til tyrkia men absoulutt ikke til melissa garden. det værste hotellet jeg vært på!!

• Bodde juli 2012
    • 1 av 5 stjerner Verdi
    • 3 av 5 stjerner Sted
    • 3 av 5 stjerner Rom
    • 1 av 5 stjerner Renslighet
    • 1 av 5 stjerner Service
4 av 5 stjerner Anmeldt 26 juli 2012 via mobile enheter

Ungt par, reiste sammen med typen. Stor og tom leilighet, uten at det egentlig var noe negativt med det. Stua hadde sofa (uten tv) og en kjøkkenkrok med god plass til matlaging, men det var stikkontakt-kokeplater, så jeg vet ikke hvordan maten hadde blitt. Rommet, og egentlig hele hotellet og bassengområdet var veldig rent og ryddig. Litt slitt noen steder, men helt greit. Vi hadde rom på et bygg som var litt borte fra veien, her merket man ikke støyen som andre klagde på, men for et ungt par tror jeg at det hadde gått helt fint uansett, de ga seg med musikken i 2tiden. Servicen var utmerket. Man kunne bestille 5 liter med vann i restauranten for ca 10 nok (4lire) og det ble båret opp på rommet. Strømmen røk på rommet vårt en gang i løpet av turen, det fikset de også med en gang. Noe som kanskje er litt negativt er vannet. Det var unormalt lite trykk i dusjen. Selv til Tyrkia å være. Men det var varmtvann hele dagen. Aircondition måtte man betale for, 70 lire per uke. Og det gikk ikke an å la være, trust me. Den kunne ikke stå på da vi var ute, i og med at man brukte nøkkelen for å få det på, så å komme inn i leiligheten var fælt på kvelden. På med ac og holde døren igjen på soverommet for å få et sted å kunne oppholde seg. Men slik er det jo i Tyrkia.
Ikke spis mat på hotellet, den er grei nok, men så mye bedre andre steder. Vi spiste ute hver dag. Beste restauranten i gata ligger nedenfor hotellet. Husker ikke helt navnet. Eieren prater norsk, de har en søt fontene i midten og maten smaker himmelsk. Har dere planer om å kjøpe skinn, fortell det til han og han anbefaler dere å dra til Side Leather og spørre etter vennen hans. Det gir store rabatter på en butikk med fastpriser!!
Det går en buss til byen hvert kvarter rett utenfor hotellet. Koster 2 lire per person, rimelig! Byen er superkoselig. Selgerne var ikke innpåslitne, men restaurantene likte å konkurrere om gjestene. Spør gjerne kelneren om hvor det er best å handle ting. De har gjerne en venn å vise dere til å da slipper dere ofte å prute på varene!

Som en konklusjon vil jeg si at melissa garden er et helt greit leilighetskompleks å bo på, både for barn og voksne. To basseng og to barnebasseng. Grei frokost og lett å bestille drikke å sette regningen på rommet mens man ligger og soler seg ved bassenget. 5-10 min å gå til stranden. Prisen vi betalte var 4000 nok et par dager før avreise. Godt fornøyd :)

• Bodde juli 2012
3 anmeldelser av hotell
Anmeldelser i 4 byer Anmeldelser i 4 byer
2 nyttige stemmer 2 nyttige stemmer
3 av 5 stjerner Anmeldt 22 juli 2012

Meget fornøyd etter 9 dagers turen.Fikk en dårlig start,men servicen var på topp.Fikk leilighet i fremkant av hotellet mot sterk trafikkert hovedvei og restaurant omtrent vegg i vegg.Spurte på en fin måte om det var mulig å bytte leilighet pga mangel på nattesøvn.Ingen problemer,det skulle gå greit.Fikk en ny fin leilighet i det andre området.Den andre familien vi reiste med ble også flyttet til naboleiligheten.Ett fint område med grøntareal og dyr/høner og div.Hadde ett supert opphold.Ingen ting å klage på.Leilighetene var store og fine.Takker for ett fint opphold.

• Bodde juli 2012, reiste med familie
    • 5 av 5 stjerner Service
Oslo, Norge
3 nyttige stemmer 3 nyttige stemmer
3 av 5 stjerner Anmeldt 24 juni 2011

Hotellet ligger helt opp i en hovedvei, men for oss var ikke det noe problem, da det ble på baksiden av hotellet. Vi var tre voksne og 8 barn i div alder, alle hadde en fin ferie. Standren på hotellet var helt greit, men skryt for stooore leiligheter. Vi bodde 2 venninner med 5 barn i en 3 roms leilighet, og det var ingen problem. Kunne fått plass til de 4 andre i reisefølget også :)
Pool gutta var veldig hyggelige, lekte med både voksne og barn og sto for en del underholdning på kvelden.
Veien til stranden er nok lengere enn 250 meter, men helt grei spaser tur.
Til slutt må jeg legge til at da vi kom på hotellet tirsdag kveld, var dem overbooket, så dem kunne bare gi oss 2 av tre leiligheter, vi bestilte tur i desember. Fredag kunne vi få den tredje leiligheten. Dette er selvfølgelig et kjempe minus for dem. Heldigvis var leilighetene så store så vi valgte å ikke flytte etter tre dager.

• Bodde juni 2011, reiste med familie
    • 3 av 5 stjerner Verdi
    • 3 av 5 stjerner Sovekvalitet
    • 3 av 5 stjerner Renslighet
    • 4 av 5 stjerner Service
Var denne anmeldelsen nyttig? Ja 3
Hoteller du kanskje også vil like ...
mm/dd/åååå mm/dd/åååå
Prissett oppholdet

Har du vært i Melissa Garden Apart Otel? Del dine erfaringer!

Tilleggsinformasjon om Melissa Garden Apart Otel

Adresse: Yali Mahallesei, Kumkoy Yolu, Side, Manavgat, Tyrkia
Beliggenhet: Tyrkia > Tyrkiske Middelhavskysten > Antalya (provins) > Manavgat > Side
Fasiliteter:
Bar/salong Strand Aktiviteter for barn (barne-/familievennlig) Restaurant Romservice Transporttjeneste Svømmebasseng Transport til flyplass
Hotellstil:
Nr. 6 av 75 B&B / vertshus i Side
Prisklasse (basert på gjennomsnittspriser): 95 kr - 1 110 kr
Antall rom: 6
Alternativer for reservasjon:
TripAdvisor er stolt av å være partner med Hotelopia, Booking.com og TripOnline SA slik at du trygt kan bestille fra Melissa Garden Apart Otel. Vi hjelper millioner av reisende hver måned med å finne det perfekte hotellet for både ferie- og forretningsreiser, med de beste rabattene og spesialtilbudene.
Også kjent som:
Melissa Garden Apart Otel Hotel Side

Hvis du eier eller leder Melissa Garden Apart Otel, kan du registrere deg nå for å få gratisverktøy for å forbedre oppføringen, tiltrekke deg nye anmeldelser og svare på anmeldelser.