Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels.com
Priceline
Trip.com
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
914 av 1 038 anmeldelser
Anmeldt 29. september 2013

Vi reiste til Kroatia med ikke altfor høye forventninger. Kun basert på at vi ikke hadde satt oss inn i forholdene der nede. Overraskelsen over hvor fint det var der nede ble desto større.
Meget god beliggenhet på sørsiden av øya Brac i byen Bol. Vi fløy direkte fra Gardermoen til Split. Hotellet fremsto meget tiltalende, alt var reint og ryddig og det samme var omgivelsene. Temeraturen i vann og luft er super i september. Vi spiste bare god mat. Du får den vinen du betaler for, og her lønner det seg å bruke litt penger. Krystallklart vann, men man må bruke badesko. Anbefaler turer til byene Trogir og Hvar (på øya Hvar). Frokosten på hotellet var av høy internasjonal klasse. Lokalbefolkningen var alltid hyggelige og alle snakket engelsk. Kuna og kroner står nesten likt.
Dette fristet til gjentagelse!

Romtips: Utsikt mot bassenget og havet koster litt ekstra, men er verd hver krone.
Dato for oppholdet: september 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
2  Takk, torsimon
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 29. september 2013

Fint hotell men litt småe hotellrom,husk å bestill med havutsikt .hotellet har alle fasiliteter fra spa til bowlingbane og fint basengområder.Frokosten er veldig bra.For den som spiller tennis ligger Kroatias største tennis camp like ved hotellet.Flott strandptomenade med en del salgsboder men ingen pågående selgere. Fin strand med krystallklart vann.

Romtips: Velg rom med havutsikt
Dato for oppholdet: september 2013
  • Reisetype: Reiste med venner
3  Takk, Einar N
Anmeldt 28. juli 2013

Hotellet har flotte fasiliteter ute og innendørs. Kort vei til stranden og til Bol sentrum og like ved Zlatni Rat stranden som er fantastisk fin. Bol har et lite og koselig sentrum med mange restauranter av forskjellig kvalitet, ingenting var dårlig. Hotellet ligger ved sjøen og rundt er det trær som danner naturlig skygge langs strandpromenaden og deler av strendene, noe som var godt i varmen. Vi benyttet fortrinnsvis solsengene ved stranden pga varmen. Havet er krystallklart og strendene var behagelige. Lite sted hvis man har ferie mer enn en uke. Litt kronglete reisevei pga ferjetur fra Split til Supertar, men man har jo ferie :-)

Romtips: Rom med havutsikt anbefales
Dato for oppholdet: juli 2013
1  Takk, Lise K
Anmeldt 8. august 2011

fint hotell
supre bassenger og boblebad,spesielt for barna
dårlige strender
minus for at restaurantene i Bol stort sett har samme meny
Hotel elaphusa var fint, men lite tilbud av småretter. Kun mulig å kjøpe seg småretter etter kl 12 og kun i baren ved bassenget....
40 kroner for å få frokost på senga...den ble flittig brukt...

Dato for oppholdet: juli 2011
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo
1  Takk, badgerwoods
Anmeldt 25. juli 2011

Alt er som man håper på og forventer. Treningsrommet og frokoster var bedre enn forventet.

Dato for oppholdet: juli 2011
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Apollo