Vi har merket at du bruker en nettleser som ikke støttes. Tripadvisor-nettstedet vises kanskje ikke riktig.Vi støtter følgende nettlesere:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Laveste priser for ditt opphold
Expedia.com
kr 1 523
Frokost inkludert
Bli belønnet med One Key
kr 1 523
Frokost inkludert
Booking.com
Prisene leveres av partnerne våre og reflekterer priser per natt, inkludert alle skatter og avgifter som er kjent av partnerne våre. Besøk partnerne våre for mer informasjon.
Hvordan betalinger til oss påvirker rekkefølgen av prisene som vises. Romtyper kan variere.
Hoteller i nærheten
Filtrer
Oppdaterer listen ...
153158 av 368 anmeldelser
Anmeldt 27. februar 2015

Fint familie rom, 3 senger + barneseng. God plass til alle. Frokost veldig bra både varmt og kaldt. Hyggelig resepsjons betjening. Anbefales for familier. Sentralt i Finnmark kort avstand til de fleste byer og steder

Dato for oppholdet: februar 2015
  • Reisetype: Reiste med familie
Takk, Janreidar
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til et Tripadvisor-medlem og kommer ikke fra Tripadvisor LLC. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
John Arne M, General Manager på Scandic Karasjok, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2015

Hei Jan Reidar,
tusen takk for en hyggelig tilbakemelding.
Det er godt at dere trivdes hos oss.
Dere er hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

Rapporter svar som upassende
Dette svaret er den subjektive meningen fra en representant for foretaket og ikke fra TripAdvisor LLC.
Anmeldt 3. februar 2015

Dato for oppholdet: januar 2015
  • Reisetype: Reiste alene
    • Renslighet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Denne anmeldelsen er den subjektive meningen til en individuell reisende og kommer ikke fra Tripadvisor LLC eller noen av våre partnere. Tripadvisor sjekker anmeldelser.
Anmeldt 9. desember 2014

Dato for oppholdet: november 2014
  • Reisetype: Reiste på forretningsreise
    • Renslighet
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Anmeldt 7. november 2014

vi hadde en samling der i forbindelse med jobben. hotellet bærer preg av forfall og dårlig vedlikehold, maten var helt ok, men ikke noe mer en det!
Det var tv på rommet, men dette fungerte ikke. Jeg fikk en allergisk reaksjon av sengen, mulig det er vaskemiddelet som blir brukt, fikk vertfall kløe over hele kroppen etter oppholdet.
Det ble servert middag i en gamme som lå ved siden av hotellet, der var det svært røkfylt og trangt, ikke og anbefale styr unna gamme middagen.

Romtips: kjør videre!
Dato for oppholdet: oktober 2014
  • Reisetype: Reiste på forretningsreise
1  Takk, Stig J
Anmeldt 11. juli 2014

Rica Karasjok Hotell ble en flott opplevelse, vi kom ditt om kvelden og ble møtt av en hyggelig betjening. Rommene var fine og alt var rent og fint.
Vi fikk en treretter til samisk middag, mellom hovedretten og deserten kom det en ung dame inn i samisk drakt og joiket for oss. Flott avbrekk i middagen, hun var i resepsjonen neste dag når vi reiste videre.
Frokosten var også langt over gjennomsnitten for denne turen.
Kan trygt anbefale dette hotellet.

Romtips: Et rom mot sentrum så har du reinsdyrene gående utenfor vinduet.
Dato for oppholdet: juni 2014
  • Reisetype: Reiste med venner