“Ny jet”
Anmeldelse av Wideroe

Anmeldt 24. mai 2018 via mobile enheter

Denne turen ble en fornøyelse.
Foruten god service ble vi fløyet med Widerø sitt nye jetfly.
Det gikk raskt i luften og flyet er behagelig.
Det ble jet begge veier.
Lite støy fra motorene. Understellet var litt stivt pga at alt er nytt.
Anbefales.

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Trond S

Anmeldt 22. mai 2018

Fikk gleden av å reise med et av de nye jetflyene til Widerøe, fra Bergen til Kristiansand, turen gikk unna på halve tiden av før. Gode og bredere seter, og midtgangen var også gjort bredere. Og som alltid et veldig hyggelig og smilende team i cabinen. Takk for turen.

Takk, 368elses
Anmeldt 22. mai 2018

Widerøe yter god service og på denne ruten presis. Innsjekking på Lakselv lufthavn er svært greit. Flysetene er Ok for en kort flyreise som det er fra Lakselv til Tromsø. For lengere flyreise hadde det vær OK med justerbar seterygg. Flyreisen var beregnet til 50 minutter, vår tur tok i underkant av 40 minutter. Såååå fint med HONØBILETTER, skulle gjerne vært tilbud på flere ruter, enn de som er gjeldende, og så kan man ha med ekstra bagasje (23 kg) SUPERT. Hurrra Widerøe, dere er favoritten!

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Odd F
Anmeldt 3. mai 2018

Litt kaotisk innsjekk fordi vi var ei stor gruppe og det kun er to selvbetjente innsjekk ved Banak. Ellers var alt veldig bra. Flyet i rute og eksepsjonelt flott vær, gjorde flyturen til en ren fornøyelse.

Reisedato: april 2018
Takk, Masol1
Anmeldt 16. april 2018

Jeg og min kjæreste hadde en behagelig tur - retur med Widerøe til København i julen.
God service og behagelige seter. Ble litt forsinket hjem grunnet tåke på Gardermoen, men den kvinnelige piloten loset flyet trygt gjennom det lave tåkedekket. Perfekt landing under vanskelige forhold.

Reisedato: desember 2017
    • Mat og drikke
    • Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, Elling56