“Helt greit”
Anmeldelse av Wideroe

Anmeldt 22. desember 2018 via mobile enheter

45 min forsinket avgang fra Bergen til München.
Flyet var nokså nytt og ren. Setene hadde nesten ingen recline, ikke bra. 2-2 setekonfigurasjon. Individuell betjeningspanel for lys, luft og tilkalling av personale.
Betjeningen hyggelig, prisene for drikke og snacks midt på treet.
Hadde det ikke vært for både direkt flygning og hyggelig billettpris hadde jeg vel heller tatt KLM. Widerøe er på en måte som de andre norske flyselskapene, ingen wow faktor, ingenting å skrive hjem om.

Takk, Mavros41

Anmeldt 20. desember 2018

Rask og grei flytur på under 2 timer. Service på turen er kaffe og en sjokoladebit og her er bare en klasse. Selvsagt var det mat og varer å få kjøpt. Toalettet er det minste jeg har opplevd på noe fly. Crewet var bli og hyggelig og det hjelper alltid

• Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Ingjerd2014
Anmeldt 18. desember 2018

Reiste med Wideroe fra Tromsø til Kristiansand etter advents-helg i Tromsø. Gledelig overraskelse når første del av reisen foregikk med deres nye Embraer 190-E2. Min første tur med deres nye jetmaskin. Gode seter og lavt støynivå, men overraskende trang plass til knærne i forhold til på neste strekket. Den foregikk nemlig med den tradisjonsrike Dash 8 Q400. Den har faktisk bedre beinplass! Hyggelig betjening, og en liten sjokolade til kaffen.

• Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, janinger2016
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Viss du skal til Sunnfjord frå Oslo så sjekk flytilbudet hos Widerøe. Du kan velge mellom to flyplassar, Førde eller Florø. Ein time flytid. Med buss tek turen minst 8 timar. Personbil 7-8 timar.

Takk, Q4247IHjanh
Anmeldt 22. oktober 2018

Dette var min første langtur med Widerøe fra Lofoten til Oslo. 1328 km unnagjort på 140 minutter. Joda, dette gikk greit, hyggelig betjening og greie seter. Supert og kunne spare en mellomlanding, og samtidig spare tid. Bakdelen med turen var støynivået i flyet, så ta med ørepropper eller hodetelefoner med litt musikk. Var direkte ør i hodet etter turen.
Men tar man sine forhåndsregler og bestiller i god tid er det mye penger og tid å spare.
Go tur

Reisedato: september 2018