“Charter til Albania”
Anmeldelse av Wideroe

Anmeldt 13. september 2019

Hadde en fin flytur... Noe trangt mellom setene for store personer.. Ellers hyggelig personalet. Da det var litt turbulens, steg flygeren for å unngå dette. Informerte fint om dette... Hadde lunch. Denne var enkel og god. Ikke så mye forskjellig,slik at det gikk fint å spise uten og miste mye i fanget eller på gulvet. Dette var min første flytur med dette selskapet. Flyr gjerne med dem igjen

Reisedato: september 2019
Takk, Iso555

Anmeldt 10. september 2019 via mobile enheter

Veldig hyggelig personale, ok flymat. Det som dessverre trekker ned er dårlig beinplass, spesielt for en på over 180. Hadde det vært bedre beinplass hadde jeg garantert reist med de igjen.

Reisedato: august 2019
Takk, christineo529
Anmeldt 10. september 2019

Så glad for direkterute på denne strekningen. Fin service om bord, hyggelig betjening. Vi fikk melding om 1 times forsinkelse på retur, men flyselskap klarte å få tak i annet fly, så forsinkelsen ble kun 10 min.

Reisedato: september 2019
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Eva B
Anmeldt 9. september 2019 via mobile enheter

Hadde en flott flyopplevelse, da vi var på chartertur i sommer! Widerø imponerte virkelig! Super service og en meget behagelig flytur:)

Reisedato: juli 2019
Takk, KristinJ585
Anmeldt 26. august 2019 via mobile enheter

Har du sjansen så vil eg anbefale å prøve Widerøe sitt nye jetfly. Noko av det mest komfortable flyet eg har reist med. Meir behageleg er det neppe mogeleg å forflytte seg over lenger avstander. All honnør til Widerøe for ei etterlengta og svært god oppgradering av flyparken.

Reisedato: august 2019
    • Setekomfort