“Flott fly, god service.”
Anmeldelse av Wamos Air

Anmeldt 5. desember 2018

Grunnet trøbbel med en av Norwegian sine Dreamlinere, fikk vi ett erstatnings fly fra Wamos Air, som ikke var en dårlig erstatting, tvert imot. En tidligere anmeldelse her, fortalte også om fine fly og god service, men det manglet da underholdnings skjermer i setene. Dette var nå fikset. Alt i alt en hyggelig tur, med ett, for meg, nytt flyselskap.

Reisedato: desember 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
3  Takk, Oddjo65

Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Joa artig å fly jumbojet, men det er under visse forutsetninger.
1. Kabinpersonalet må kunne snakke forståelig engelsk
2. Kabinpersonalet må være blide og imøtekommende
3. Kabinpersonalet må gjøre det de kan når passasjerer er misfornøyde

Det var ingen hyggelig flytur til ferien denne gangen, håper jeg slipper å fly med Wamos air igjen.

Reisedato: juni 2017
10  Takk, bentepedersen2013
Anmeldt 3. juni 2021

Reisedato: april 2021
AerolineaWamosAir, Director de Relaciones con Clientes på Wamos Air, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5 uker siden

Anmeldt 14. mars 2021 via mobile enheter

Reisedato: mars 2021
    • Valuta for pengene
AerolineaWamosAir, Director de Relaciones con Clientes på Wamos Air, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. april 2021

Anmeldt 19. juli 2020

Reisedato: juli 2020
AerolineaWamosAir, Director de Relaciones con Clientes på Wamos Air, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2020