“Flott fly, god service.”
Anmeldelse av Wamos Air

Anmeldt 5. desember 2018

Grunnet trøbbel med en av Norwegian sine Dreamlinere, fikk vi ett erstatnings fly fra Wamos Air, som ikke var en dårlig erstatting, tvert imot. En tidligere anmeldelse her, fortalte også om fine fly og god service, men det manglet da underholdnings skjermer i setene. Dette var nå fikset. Alt i alt en hyggelig tur, med ett, for meg, nytt flyselskap.

Reisedato: desember 2018
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
3  Takk, Oddjo65

Anmeldt 27. juni 2017 via mobile enheter

Joa artig å fly jumbojet, men det er under visse forutsetninger.
1. Kabinpersonalet må kunne snakke forståelig engelsk
2. Kabinpersonalet må være blide og imøtekommende
3. Kabinpersonalet må gjøre det de kan når passasjerer er misfornøyde

Det var ingen hyggelig flytur til ferien denne gangen, håper jeg slipper å fly med Wamos air igjen.

Reisedato: juni 2017
    • Setekomfort