“Hyggelig personale”
Anmeldelse av Sunclass Airlines

Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Helt greit fly, med flott mannskap. Er no som fly flest, dårlig benplass og trang å spise. Flott og hyggelig personal eneste minus var at di hadde alt for mye å gjør å stresset litt i mitt gangen. Dårlig flymat.
Kommer nok til og reise med di igjen.

Reisedato: oktober 2018
Takk, 692kamillaj

Anmeldt 22. oktober 2018

God flyopplevelse med Thomas Cook Airlines til Kreta. Ganske nytt fly, hyggelig kabinpersonalet og god mat

Reisedato: september 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
1  Takk, Jea-mart
Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Airbus A330 tar oss til Mallorca. 380 solhungrige passasjerer men det merkes ikke mye i dette flotte nye flyet. Tipp topp service av de 14 ansatte i kabinen. God informasjon hele veien. Alle setene hadde TV skjerm med info, filmer, brosjyrer med mer. Flott start på ferien.

Reisedato: oktober 2018
Takk, Hans Erik C
Anmeldt 6. oktober 2018

Maten du bestiller ekstra og betaler ekstra for er minimalt når man ser på mengde og utseende. Gulvet på flyet, mellom setene og wc va ikkje vasket før returflyvningen. Masse matrester på gulvet og på setene og wc lufter urin.

Reisedato: september 2018
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, SBK900
Anmeldt 2. oktober 2018 via mobile enheter

Alltid vært fornøyd med TC airlines, men i sommer så fy a meg.... og spesielt hjem i fra ferien. Hadde bestilt extra benplass, og ikke fikk det, og ikke orket jeg å styre med det, da jeg ble syk i Tyrkia, og ble satt på en heftig antibiotikakur 2 dager før hjemreise, og fikk feber på hjemreisedagen... sa i fra til flypersonalet en gang ang det med benplass osv, og at jeg var dårlig, men....
Reisen nedover var og så som så...
Sure, grinete og stressa flyverinner er ikke noe hyggelig.

Reisedato: august 2018
Takk, May Kristin S