“Ferie”
Anmeldelse av Sunclass Airlines

Anmeldt 18. desember 2018

Flotte og romslige fly. Betjeningen var service innstilt og hyggelige og blide. Vi hadde bestilt mat begge veier og var veldig fornøyd med det

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, thorbj_rnh2015

Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig flytur. Bestilt via Ving. En fantastisk turoperatør. God service og hyggelig betjening på flyet. Grei busstur flyplass reisemål.

Reisedato: desember 2018
Takk, Morwol
Anmeldt 18. desember 2018

Utmerket service t/r, informasjon reisearr. Ving, personale i alle ledd, mat,komfortable seter,punktlighet 3 reise med Thomas Arlines,samme topp service hver gang!

Reisedato: januar 2018
1  Takk, EKL319
Anmeldt 17. desember 2018

Vi er så fornøyd med Thomas cook og med ving at vi reiser bare med dem til syden. Hvorfor forandre på noe som er så bra. Servicen er upåklagelig og kabinpersonellet er helt topp. Reiser igjen neste år.

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, joaraa2011
Anmeldt 13. desember 2018

Bra komfort ombord. God plass selv om jeg er ganske høy (186) bra med utvalg av film og musikk. Mat var ikke så bra på turen ned til Grand Kanari, noe bedre på retur

Reisedato: november 2018
Takk, Helge S