“Til Gran Canaria”
Anmeldelse av Sunclass Airlines

Anmeldt 20. desember 2018

Trygt å reise med Thomas Cook. Valgte å oppgradere til premium meal inklusive vin eller øl.God service fra dyktige ansatte. God benplass på rad to. Anbefales.Suveren info fra flyver ang turbulens. Fornøyd.

Reisedato: desember 2018
Takk, 883petters

Anmeldt 18. desember 2018

Flotte og romslige fly. Betjeningen var service innstilt og hyggelige og blide. Vi hadde bestilt mat begge veier og var veldig fornøyd med det

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, thorbj_rnh2015
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig flytur. Bestilt via Ving. En fantastisk turoperatør. God service og hyggelig betjening på flyet. Grei busstur flyplass reisemål.

Reisedato: desember 2018
Takk, Morwol
Anmeldt 18. desember 2018

Utmerket service t/r, informasjon reisearr. Ving, personale i alle ledd, mat,komfortable seter,punktlighet 3 reise med Thomas Arlines,samme topp service hver gang!

Reisedato: januar 2018
1  Takk, EKL319
Anmeldt 17. desember 2018

Vi er så fornøyd med Thomas cook og med ving at vi reiser bare med dem til syden. Hvorfor forandre på noe som er så bra. Servicen er upåklagelig og kabinpersonellet er helt topp. Reiser igjen neste år.

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, joaraa2011