“Problemfritt.”
Anmeldelse av Sunclass Airlines

Anmeldt 22. januar 2019

Særdeles hyggelig og problemfritt.Meget god service og hyggelig betjening.Vil også fremheve den gode informasjonen vi fikk fra kapteinen. Første flyturen jeg har hatt helt uten turbulens.Fantastisk start på ferien.Det samme gjalt også hjemturen.

2  Takk, Pero391

Anmeldt 20. desember 2018

Trygt å reise med Thomas Cook. Valgte å oppgradere til premium meal inklusive vin eller øl.God service fra dyktige ansatte. God benplass på rad to. Anbefales.Suveren info fra flyver ang turbulens. Fornøyd.

Takk, 883petters
Anmeldt 18. desember 2018

Flotte og romslige fly. Betjeningen var service innstilt og hyggelige og blide. Vi hadde bestilt mat begge veier og var veldig fornøyd med det

Reisedato: oktober 2018
1  Takk, thorbj_rnh2015
Anmeldt 18. desember 2018 via mobile enheter

Hyggelig flytur. Bestilt via Ving. En fantastisk turoperatør. God service og hyggelig betjening på flyet. Grei busstur flyplass reisemål.

Takk, Morten W
Anmeldt 18. desember 2018

Utmerket service t/r, informasjon reisearr. Ving, personale i alle ledd, mat,komfortable seter,punktlighet 3 reise med Thomas Arlines,samme topp service hver gang!

Reisedato: januar 2018
1  Takk, EKL319