Bjorn T skrev en anmeldelse jul. 2021
20 bidrag3 nyttig-stemmer
Reiste med Richard With fra Bodø til Bergen, en tur på 2,5 døgn. Hadde med bil. Alt i alt føler vi at vi hadde en bra tur med Hurtigruten. Dog noen ting på ønskelisten: Burde kunne valgt upgrade lugar, det var kun mulig for rundreiseturister. Burde vært bedre opplyst om mulighetdn for å oppgradere fra full pensjon til a la carte, standarden der var vesentlig bedre enn i ordinær restaurant. Så er det pt et kompetanseproblem knyttet til covid - mange av betjeningen er uten erfaring. Videre funker den midlertidige ordningen med fast tildelt bord dårlig, flere ganger ble vårt bord «knebbet» av andre gjester og vi måtte tilbake for å få tildelt nytt bord. Skal det først kjøres med faste bord, blr slle gjester bli fulgt til rett bord for å slippe feilsetting.
Seilingsdato: juli 2021
Lugartype: Outside
Type tur: Couple
Reisemål: Europe
Del eksternt
Bla ned for flere flotte anmeldelser

Hurtigruten Richard With

Lugarer

Anmeldelser
Vi sjekker anmeldelser
Tripadvisors tilnærming til anmeldelser
Hver Tripadvisor-anmeldelse går gjennom et automatisert sporingssystem før den legges ut. Dette systemet samler inn informasjon som svarer på følgende spørsmål: Hvordan, hva, hvor og når. Hvis systemet oppdager noe som muligens strider imot retningslinjene våre for fellesskapet, blir anmeldelsen ikke publisert.
Når systemet oppdager et problem, kan en anmeldelse automatisk avvises, sendes til anmelderen for bekreftelse eller gjennomgås manuelt av teamet vårt av innholdsspesialister. Disse spesialistene jobber døgnet rundt for å opprettholde kvaliteten av anmeldelsene på nettstedet vårt.
Teamet vårt sjekker hver anmeldelse som er lagt ut på nettstedet og bestrides av fellesskapet vårt for ikke å møte retningslinjene våre for fellesskapet.
Finn ut mer om moderering av anmeldelser.

• 6
  • Filtrer
  • Norsk
Connie Steffena... B skrev en anmeldelse aug. 2021
1 bidrag
Helt super service og vennlighet. Mine eldre slektninger hadde en flott tur sørover. På alt fra de kom ombord, til de gikk i land. I matsalen, på lugar og ellers. Takk for turen👍
Bjorn T skrev en anmeldelse jul. 2021
20 bidrag3 nyttig-stemmer