Svein G skrev en anmeldelse jul. 2020
Moss, Norge1097 bidrag121 nyttig-stemmer
Vi fikk oppleve pingviner og isfjell - samt hval og sel.
Finn ut mer
Verdi
4 nyttig-stemmer1 deling
Nyttig
Del eksternt
Bla ned for flere flotte anmeldelser

Hurtigruten Roald Amundsen

Passasjerkapasitet: 39,4:1
Sjøsatt: 2019

Lugarer

Balkong
Lugarstørrelse: 161205 sq. ft.
Sammenkoblede rom: 0
Rom tilpasset funksjonshemmede: 0
Maksimalt antall passasjerer: 4
Antall lugarer: 83

Anmeldelser
Vi sjekker anmeldelser
Tripadvisors tilnærming til anmeldelser
Hver Tripadvisor-anmeldelse går gjennom et automatisert sporingssystem før den legges ut. Dette systemet samler inn informasjon som svarer på følgende spørsmål: Hvordan, hva, hvor og når. Hvis systemet oppdager noe som muligens strider imot retningslinjene våre for fellesskapet, blir anmeldelsen ikke publisert.
Når systemet oppdager et problem, kan en anmeldelse automatisk avvises, sendes til anmelderen for bekreftelse eller gjennomgås manuelt av teamet vårt av innholdsspesialister. Disse spesialistene jobber døgnet rundt for å opprettholde kvaliteten av anmeldelsene på nettstedet vårt.
Teamet vårt sjekker hver anmeldelse som er lagt ut på nettstedet og bestrides av fellesskapet vårt for ikke å møte retningslinjene våre for fellesskapet.
Finn ut mer om moderering av anmeldelser.

• 6
  • Filtrer
  • Norsk
Svein G skrev en anmeldelse jul. 2020
Moss, Norge1097 bidrag121 nyttig-stemmer
Vi var selvsagt spent på hvordan et cruise til Antarktis ville bli. Men betjeningen, opplegget med utflukter, maten og båten var alle tiders. Vi fikk oppleve pingviner og isfjell - samt hval og sel. Et par av stedene som var planlagt kunne vi ikke gå i land pga av isen - men betjeningen fant gode løsninger.
Finn ut mer
4 nyttig-stemmer1 deling