“Veldig ålreit flytur.”
Anmeldelse av VietJetAir

Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Flyene er i meget god stand, har nok plass til bein og turen tar ikke altfor langt fly. Kan sammenlignes med Norwegian i Norge. Kan anbefales da det er rimelig og behagelig. Vi kjørte med boing 737 om ikke jeg husker helt feil.

Reisedato: februar 2019
Takk, ChristerS238

Anmeldt 27. mars 2018

Typisk lavpriskonsept. Forsinkelser, dårlig benplass og servicen var så som så ,men ok til prisnivået

Reisedato: mars 2018
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Steinar-kr
Anmeldt 4. mars 2016

Meget effektivt selskap som får deg dit du skal til en billig penge. God servise og smilende personale.
Turen tok bare 25 minutter så det var ikke behov for mat og drikke.

Reisedato: mars 2016
    • Setekomfort