“Bad, crappy Airlines. Never on time! ”
Anmeldelse av VietJetAir

Anmeldt 5 uker siden via mobile enheter

Dårlig selskap som ikke er punktlig.
Fløy med selskapet ved flere anledning i Asia. Alle avgangene ble forsinket, dårlig informasjon og service. Anbefaler ikke dette selskapet!! Håper selskapet går konkurs .

Reisedato: september 2019
Takk, TieuHao

Anmeldt 11. april 2019 via mobile enheter

Opplevelsen var som på Norwegian. Ca halvtime forsinket på flyplass, ny og fresh airbus, effektivt og vennlig personale. Mulig å kjøpe brus og øl ombord.

Reisedato: april 2019
Takk, joakimm953
Anmeldt 22. februar 2019

Ved innskjekking var det viktig med tilgjengelig returbillett til Norge.Helt ordinær flytur, kun tilbud om kjøp av mineralvann.

Reisedato: februar 2019
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Wenche J
Anmeldt 3. februar 2019 via mobile enheter

Flyene er i meget god stand, har nok plass til bein og turen tar ikke altfor langt fly. Kan sammenlignes med Norwegian i Norge. Kan anbefales da det er rimelig og behagelig. Vi kjørte med boing 737 om ikke jeg husker helt feil.

Reisedato: februar 2019
Takk, ChristerS238
Anmeldt 27. mars 2018

Typisk lavpriskonsept. Forsinkelser, dårlig benplass og servicen var så som så ,men ok til prisnivået

Reisedato: mars 2018
    • Mat og drikke