“Bra service både på flyplass og i flyet, men har ikke avtale med andre selskap”
Anmeldelse av Surinam Airways

Anmeldt 30. januar 2019

Veldig hjelpsomt crew var det, sa vi trengte litt ekstra informasjon om transit i Miami. Service ombord var veldig bra og på en flytur på 3 timer ble vi servert varmt måltid og kaffe. Bra plass til bena i setene var det også.
Minuset var at vi skulle videre og måtte ta ut koffertene i Miami for å sende videre med neste selskap

Reisedato: januar 2019
Takk, Ingjerd2014