“Sleipe”
Anmeldelse av Pegasus Airlines

Anmeldt 19. november 2018 via mobile enheter

Vi var 12 personer som reiste. Ei i gruppa hadde, i farta, glemt å ta med sitt etternavn som gift. Etter masse frem og tilbake per telefon, hvor vi ble lovet en Mail som bekreftet at endring av navnet var gjort, fikk vi til slutt beskjed per telefon fra Pegasus og Bravo-fly at hun bare Lotte bestille ny bilett.
Med andre ord dobbel pris pga feilskriving.
Et annet problem var at vi skulle videre fra Istanbul til Antalya med innenriksfly fra samme selskap. Bagasjehrensen til Istanbul var 20 kg, men innenriks var den 15 kg, og kunne ikke endres.
Når du handler i Istanbul kan 15 kg raskt økes til 20, men ikke omvendt.
Men for å ta noe positivt. Varmretten vi kjøpte på flyet var greit priset, nok mat for en 4-timers flytur, og - den var faktisk god. (Norwegian, se og lær).
Konklusjon: se opp for skrivefeil, for da blir du melket. Ellers helt greit.

Reisedato: november 2018
Takk, 822perv

Anmeldt 30. oktober 2018

Under gjennomsnitt nivå for lavpris-selskap. Ved bestilling av billett via Sky-Tours var det ikke mulig å hake av for baggasje på bestillingsskjemaet så det tilkom gebyr på rundt 300.- NOK hver vei.

Reisedato: oktober 2018
    • Innsjekking og ombordstigning
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Sky-tours
Takk, Climber63125033253
Anmeldt 29. oktober 2018

Flyet ser gammelt ut innvendig, veldig dårlig renhold og trang benplass, flypersonalet var dårlig i engelsk.

Reisedato: oktober 2018
Takk, tolandvi
Anmeldt 18. september 2018

Vi skulle reise fra Oslo til Istanbul og forsøkte i 19 dager å bestille billetter på hjemmesiden uten å lykkes. Vi kom så langt som til betalingen, og da ble vi "kastet ut".
Til slutt måtte vi få noen i Istanbul til å booke og betale billetten, og da gikk det greit etter å ha snakket med flyselskapets kontor. Dette er for dårlig kundebehandling.

Reisedato: september 2018
Takk, Moltemor
Anmeldt 10. mars 2018

Det var enkelt og kjapt med innsjekking av bagasje . Bedre plass i setene enn Norwegian ( som vi flydde med til Oslo) . Godt utvalg med mat og drikke ombord. Men de hadde problem med kort terminalen, så vi måtte betale kontant med euro eller tyrkisk lira . Lurt å ha litt cash med på flyet . Flyet var i rute som er veldig positivt

Reisedato: januar 2018
1  Takk, Monika A