“Flytur”
Anmeldelse av Air Baltic

Anmeldt 11. desember 2018

Fin og behagelig flytur for første gang med dette selskapet, det frister til gjentagelse, sp har ingen problemer med å velge Baltic Air neste gang det passer med destinasjon

Reisedato: desember 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Air Baltic
Takk, unnibt

Anmeldt 9. oktober 2018 via mobile enheter

Jeg bestilte via en reiseapp og airBaltic kom godt ut på pris. Vi fløy via Riga til Roma. Litt lang reise, men tidspunkt for avgang passet bra. Innsjekk, billetter, service og fly var som forventet. Litt mye mas på e-post i forkant.

Reisedato: oktober 2018
Takk, kjespa
Anmeldt 18. september 2018

Nattflyging til Tbilisi avgang ca kl 23. Vi kom avgårde fra Riga nokså på rett tid, flytid ble oppgitt til 3 timer og 15 min. Etter ca en times flytid fikk vi melding om at pga en lampe lyste rødt, måtte vi gjøre vende reis til Riga. Etter drøyt en time til var vi over Riga, da fikk vi melding om at pga for mye drivstoff om bord måtte vi sikle om Riga ca en halv time før vi kunne lande. etter landing fikk vi utlever en flaske vann og en enkel matpakke. Der kom beskjed om at de hadde ekstra fly, men der måtte skaffes ekstra mannskap.. Så etter ca 2 timer va vi på vei og nå gikk resten av reisen greit.

Reisedato: august 2018
Takk, Ingjald2013
Anmeldt 18. september 2018

Et greit selskap som ikke utmerket seg på noen spesiell måte.. Kom seint igang med innsjekkingen i Russland.
Det negative var at før innsjekking på Gardermoen fikk alle beskjed om at vi måtte sjekke inn via nettet for å unngå gebyr på 300 kroner. Alle passasjerer tok fram mobiltelefonen for å sjekke inn. Det ble "kø" på nettet og det gikk veldig tregt. Det viste seg i ettertid at alle i reiseselskapet hadde blitt sjekket inn på forhånd uten at vi hadde fått beskjed om dette. Om feilen ligger hos AirBaltic eller reiseselskapet vet jeg ikke, men pass på at man har sjekket inn på forhånd.

Reisedato: august 2018
Takk, Jan Arild S
Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Air Baltic er et helt greitt flyselskap, flyet Q400 hadde dog en. "slapp" seterygg-lås. I Riga var bakkepersonellet lett
tilgjengelige. Kjapp overgang til Taxi Baltic, samme selskap. Seriøse og normale priser.

Reisedato: september 2018
1  Takk, trondr571