“Bra flyselskap”
Anmeldelse av Air Europa

Anmeldt 18. desember 2018

Veldig bra flytur. Første gang jeg reiser med Air Europa og ble overasket over den gode service av kabinpersonalet. Flyet var også ny både tur/retur.

Reisedato: desember 2018
Takk, Bernard N

Anmeldt 18. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte denne ruten fordi den går direkte til reisemålet fra «vår» flyplass. Flott service underveis og flyet var i rute begge veier.

Reisedato: august 2018
Takk, R8651EKjana
Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Reiste med TUI til Mallorca, som bruker Air Europa (spansk Flyselskap). Ingenting å utsette på selve reisen, hyggelige og smilende flyverter. Hadde ikke flymat men hørte at de skrøt av maten. Litt dårlig tax free salg kanskje

Reisedato: august 2018
Takk, 884attilah
Anmeldt 30. juli 2018

Innsjekk og bagasjedropp gikk knirkefritt og kjapt.
Selve flyet og dets personale var skuffende.
Gammelt, trangt fly. Uten noen form for tv/film/underholdning for barna. Gikk en tegnefilm på en bitteliten skjerm laaangt der framme, men det var uten lyd. Headset for musikk funket heller ikke.
De ansatte var sure og man oppnådde sjelden øyekontakt. Dessverre snakket få av dem nordisk språk. Ble ikke møtt av hverken hei eller hadet når vi kom ombord/forlot flyet.

Reisedato: juli 2018
Takk, chtor
Anmeldt 23. mai 2018

Jeg reiser mye til Syd-amerika og liker lite å reise med mellomlandinger fra Oslo. Derfor tar jeg en billigtur til Madrid, har en avslappende overnatting i Pueblo Barrajas med god mat og drikke og drar dagen etter uthvilt over Atlanteren.
Sist dro jeg med Air Europa tur-retur Madrid. Et rimelig og fint selskap å fly med, som blir billigere enn de andre alternativene, inkludert hotell og mat/drikke i Madrid. Faktisk en ekstra feriedag i Madrid både frem og tilbake.

Reisedato: februar 2018
1  Takk, Thore B