“Det lille ekstra”
Anmeldelse av Air France

Anmeldt 1 september 2017

Det at matservering var inkludert i prisen gjør det lille ekstra, når det å fly Air France i tillegg var billigere enn SAS og Norwegian. Opplevde god service.

Takk, Lene-Marit D
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 29 april 2017 via mobile enheter

Synes det er merkelig at vi som er et par plasseres midt på en rad med 4 seter med en fremmed på hver side av oss. Personalet var uvillig til å hjelpe oss å bytte seter da vi sjekket inn på flyplassen. Online chek in fungert ikke. Aldrig opplevd at vi som par plasseres slik. Vi fikk samme plassering både til og fra Mumbai. Flyturen er 8 timer og 45 minutter og det er ikke moro å måtte vekke folk for å kunne gå på do eller strekke litt på beina. Maten er dårlig. De deler ikke ut noe ekstra. Liten skjerm og ikke det beste utvalget av underholdning.

1  Takk, Magnus V
Anmeldt 18 april 2017

Har brukt disse til USA flere ganger. Var veldig uheldig sist vi fløy med de og ble askefast. Ingen hjelp overhode å få og fikk heller aldri svar fra kundesenteret deres. Flyr aldri med de igjen.

1  Takk, Skedder
Anmeldt 2 mars 2017

Det var ikke noe spesielt med dette selskapet. Men alt fungerte. Et greit selskap.
Jeg setter pris på at bagasjen vår kom fram gjennom transittene, uten skader. Det er ikke lite bare det. Air France skal ha sin del av æren for dette.

1  Takk, Magne K
Anmeldt 30 januar 2017

Vi fløj med både KLM og air france til Cuba og air france er en klasse under KLM både med service og ydelser i flyet

Takk, Ole K