“Skuffende”
Anmeldelse av Air France

Anmeldt 29 september 2017

Skuffende opplevelse med Air France til Casablanca. Dårlig service på flyet! Vi hadde business og følte oss direkte utilpass når vi spurte om servering.. Den verste opplevelsen var likevel når jeg ikke fikk min bagasje i Casablanca! Jeg fikk en tekstmelding om at bagasjen var forsinket og at de skulle ta kontakt når den ankom. Ingen mer informasjon. Fikk beskjed om at de ikke kunne levere bagasjen til hotellet. Endte med at vi måtte dra til flyplassen (1,5 time unna hotellet) etter to dager og hente bagasjen som hadde ligget der hele tiden, uten at Air France hadde gitt meg beskjed! Aldri mer!

1  Takk, Amalie_Ytreland

Anmeldt 1 september 2017

Det at matservering var inkludert i prisen gjør det lille ekstra, når det å fly Air France i tillegg var billigere enn SAS og Norwegian. Opplevde god service.

1  Takk, Lene-Marit D
Anmeldt 29 april 2017 via mobile enheter

Synes det er merkelig at vi som er et par plasseres midt på en rad med 4 seter med en fremmed på hver side av oss. Personalet var uvillig til å hjelpe oss å bytte seter da vi sjekket inn på flyplassen. Online chek in fungert ikke. Aldrig opplevd at vi som par plasseres slik. Vi fikk samme plassering både til og fra Mumbai. Flyturen er 8 timer og 45 minutter og det er ikke moro å måtte vekke folk for å kunne gå på do eller strekke litt på beina. Maten er dårlig. De deler ikke ut noe ekstra. Liten skjerm og ikke det beste utvalget av underholdning.

1  Takk, Magnus V
Anmeldt 18 april 2017

Har brukt disse til USA flere ganger. Var veldig uheldig sist vi fløy med de og ble askefast. Ingen hjelp overhode å få og fikk heller aldri svar fra kundesenteret deres. Flyr aldri med de igjen.

1  Takk, Skedder
Anmeldt 2 mars 2017

Det var ikke noe spesielt med dette selskapet. Men alt fungerte. Et greit selskap.
Jeg setter pris på at bagasjen vår kom fram gjennom transittene, uten skader. Det er ikke lite bare det. Air France skal ha sin del av æren for dette.

1  Takk, Magne K