“Det absolutte verste flyselskap jeg noen gang har fløyet med!”
Anmeldelse av Air France

Anmeldt 8. januar 2018

Utrolig dårlig service! Flyvertinner snakket nesten ikke engelsk, det var utrolig varmt ombord og man fikk ikke servert vann, seteplassen var minimal, nå er jeg heldigvis kort i bena men jeg satt helt opp i setet foran meg, så tør ikke tenke på de som var lengre i bena enn meg. Maten var elendig! Og så vil jeg nevne at jeg MÅTTE på do...men toalettene var stengt av pga turbulens, noe det IKKE var!! Det var omtrent ikke risting i det hele tatt, jeg måtte vente 1 time før de åpnet toalettene igjen og da var like før det gikk galt. Det gikk heller ikke an å se film da det hele tiden skiftet språk over til Fransk. En flytur på 13 timer som var et mareritt! Aldri mer Air France!

4  Takk, Par51

Anmeldt 22. desember 2017

Air France er et firestjerners flyselskap med base på CDG i Paris. Jeg flyr vanligvis KLM, men på grunn av dårlig vær på AMS ble jeg ombooket til en Air France-flyvning til OSL. I luften leverer Air France, men på CDG er det en del att og fram. Om dette skyldes Air France eller CDG er ikke godt å si. Det irriterer meg litt at Premium Gull/Platinum-kundene ikke får noen fordeler når det gjelder kundebehandling på bakken.

Takk, akkkkkar
Anmeldt 6. desember 2017

God service og grei nok flymat på var flyvning fra Mauritius til Paris.
Dette var en nattflyging og det ble til rettelagt for at en kunne få noen timer søvn uten forstyrelser. Alt i alt er jeg godt fornøyd med turen, flyet var i rute og alt gikk greit.

Takk, eal1967
Anmeldt 29. september 2017

Skuffende opplevelse med Air France til Casablanca. Dårlig service på flyet! Vi hadde business og følte oss direkte utilpass når vi spurte om servering.. Den verste opplevelsen var likevel når jeg ikke fikk min bagasje i Casablanca! Jeg fikk en tekstmelding om at bagasjen var forsinket og at de skulle ta kontakt når den ankom. Ingen mer informasjon. Fikk beskjed om at de ikke kunne levere bagasjen til hotellet. Endte med at vi måtte dra til flyplassen (1,5 time unna hotellet) etter to dager og hente bagasjen som hadde ligget der hele tiden, uten at Air France hadde gitt meg beskjed! Aldri mer!

1  Takk, Amalie_Ytreland
Anmeldt 1. september 2017

Det at matservering var inkludert i prisen gjør det lille ekstra, når det å fly Air France i tillegg var billigere enn SAS og Norwegian. Opplevde god service.

1  Takk, Dreamer799935