“Behagelig reise med Air France”
Anmeldelse av Air France

Anmeldt 1. april 2019 via mobile enheter

Air France er å anbefale selv på økonomiklasse. Turen fra Paris til Oslo tar 2 timer, men likevel ble det servert drikke og noe å bite i - helt gratis. Veldig hyggelig service i tillegg. Jeg reiste med Norwegian fra Oslo, både litt dyrere og ingen gratis drikke eller mat. Heretter bruker jeg Air France når det er mulig.

Reisedato: november 2018
Takk, hennings612

Anmeldt 30. mars 2019

Helt grei flytur med gode seter og fin underholdningsskjerm. Måtte bytte flyplass i Paris som gikk smertefritt, da dette var planlagt på forhånd.

Reisedato: februar 2019
Takk, JonnyH612
Anmeldt 29. mars 2019

Reiste med store forventninger booket hos AF og trodde dette skulle bli fra. Fra Oslo var det en slitt A320 fra Air Joon. Utvalget fra serveringstralla var svært dårlig. Videre til Ljubljana ble det en slitt HOP maskin. Der virket ikke flusheren på det ene toalettet. Hjem fikk vi en enda mer slitt RJ85 som var 20 år gammel. Med teknisk svikt ved avgang ble vi 5 timer forsinket og rakk ikke flyet hjem til Norge. Ved ankomst CDG begynte virkelig det som ikke bør skje. Skulle booke om billetter til neste dag, ordne hotell etc. Dette ble det totale kaos hos AF kundeservice. De hadde rett og slett ikke peiling på hva de skulle gjøre. Til slutt fikk jeg et hotellrom og fly neste dag fra CDG til Amsterdam med 6,5 timer venting! og deretter hjem til Gardermoen. Ved innsjekk neste morgen ble også dette flyet kansellert. Kom da til en felles kø på terminalen hvor jeg var ca nr 270 i køen!! Stod der i 15 minutter før jeg kjøpte billett med SAS direkte til Gardermoen. Hjemreisen som skulle ta ca 9 timer med venting ble til 30 timer og stor irritasjon. Hadde jeg ventet i køen hadde jeg sikkert vært på CDG enda. Jeg aksepterer at fly kan bli innstilt og forsinket men den kundeservicen jeg fikk hos Air France var under en hver kritikk. I tillegg er jeg skeptisk til alle de tre dårlige flyene vi flydde. Aldri mer Air France.

Reisedato: mars 2019
    • Innsjekking og ombordstigning
Takk, Fearless604226
Anmeldt 8. mars 2019 via mobile enheter

Flyturen med Air France på premium økonomi fra Paris til Oslo var en bra tur i forhold til prisen men opplevelsen var best på flyplassen. Der får man nemlig fast track og prioritert boarding. I tillegg fikk jeg velge sete ved bestilling så jeg hadde god plass ved nødutgangen. Servering om bord var ikke forskjellig fra alle andre på økonomi så det var en liten nedtur. Da finnes det andre flyselskaper i Europa som tilbyr et bedre premium økonomi opplevelse.

Reisedato: februar 2019
Takk, 558christiank
Anmeldt 17. desember 2018

Hyggelig og god service hele veien selv etter at vi byttet fly til Air Canda.
Negative er trangt mellom setene.

Reisedato: juni 2018
    • Innsjekking og ombordstigning