“Jorden rund med Air New Zealand”
Anmeldelse av Air New Zealand

Anmeldt 10 august 2017

Vi brukte Air New Zealand på vår jorden rundt reise, og var meget fornøyd med selskapet.

Reiste først fra Tokyo til Auckland, så fra Auckland til Perth, (Perth til Cairns med Virgin, noe som ikke var like bra), og sist fra Brisbane via Auckland til Honolulu.

Neste gang vi reiser på lengre turer, så vil prøve å få booket med Air New Zealand! :-)

Takk, jalla73
Skriv en anmeldelse

Anmeldt 7 juni 2017

Meget behagelig og hyggelig flytur over til Sørøya, New Zealand. Hyggelig personale, som ga bra service og god mat. Komfortable seter

Takk, 343maja
Anmeldt 25 august 2016

Vi har reist flere ganger med dette selskapet til og fra New Zealand. Selv om vi har gullmedlemskap i Euro Bonus synes det som Air NZ ikke gir prioritet på grunn av dette. Om det er ledige seter i Premium Economy eller Business og vi har kjøpt økonomi billett får kun oppgradert som gullmedlem til en meget høy pris. Servicen ombord ligger på gjennomsnitt, siste tur i august i år trakk litt ned på grunn av en flyvertinne som burde hatt et høyere servicenivå. Trangt mellom setene i økonomiklasse gjør en flygning på 11 timer lite komfortabel men vi får vel bare det vi betaler for. Eneste fordel som gullmedlem er "fast track" og tilgang til lounge. Personalet ved innsjekking på flyplassen er hyggelig og yter god service.

Takk, Stepz_01
Anmeldt i dag