“Utrolig Bra”
Anmeldelse av air berlin (no longer operating)

Anmeldt 8 september 2017

Flyet var satt opp av Eurowings men ble flydd av air Berlin noe som jeg syntes var meget bra air Berlin har god service bra fly så denne fly reisen var bare helt super...

Takk, servitr03

Anmeldt 6 juli 2017

Vi skulle reise fra Helsinki til Budapest med AirBerlin, etter at reisen vår med Norwegian fra København til Budapest ble kansellert. Air Berlin hadde egne ansatte på flyplassen i Helsinki, noe som var betryggende.

Da vi kom til Berlin, fikk vi etter hvert vite at flyet videre til Budapest var kansellert. Forskjellen på behandlingen vi fikk fra AirBerlin, og den vi dagen før hadde fått fra Norwegian kan bare beskrives som natt og dag. Kl. var 23 om kvelden da vi ble informert om at vi ikke kom oss videre. AirBerlin hadde ansatte på flyplassen som hjalp oss umiddelbart. Først fikk vi utdelt en pose med litt mat og drikke. Deretter fikk vi hjelp til å booke om billettene. Siden det var svært sent, ble det klart at vi ikke kom oss videre før dagen etter. Vi fikk utdelt voucher til et hotell i nærheten. Taxi ville bli refundert.
Vi ble senere kontaktet av airBerlin med informasjon om hvilke rettigheter vi hadde når flyet var kansellert, og et skjema som skulle fylles ut for å sette frem krav.
Jeg er imponert.
Norwegian se og lær!!!!!!!!!!!!!!!!!
AirBerlin er også et rimelig flyselskap, jeg har ikke noen betenkeligheter med å fly med dem igjen. AirBerlin KAN kundebehandling.

Takk, Karin892015
Anmeldt 17 mai 2017

Billig flytur som fungere. Lett å forholde seg til når det fungerer. Litt små seter for en på 188 og noen kg for mye.

Takk, Erik K
Anmeldt 27 januar 2017

Eneste lavprisselskapet jeg har flydd med som serverte mat ombord og det ble ikke solgt noe som helst. Dette trekker veldig opp. Flyet var litt forsinket og det trekker en del ned.

Takk, Svein E
Anmeldt 14 september 2016

Imponerende !!
dette går under klassen lavprisselskap (noe som var riktig)men maken til fly og service skal man lete etter. Flyene var rene og flotte, alle hadde skjermer i seteryggen som virket og med underholdningstilbud. Prisen var meget god. Anbefales !!!

Takk, anne lill n