“Overraskende mye støy på nasjonalt fly i USA”
Anmeldelse av American Airlines

Anmeldt 30 august 2017

Det var innsjekking ute da jeg ankom med bil til flyplassen og alt gikk greit i Tampa. Første overraskelsen var da alle skoddene var nede hele tiden i flyet, slik at vi ikke fikk sett ut. Jeg er vant til krav om at de må være oppe under take-off og landing. Det var muligens en eldre flytype, men støyen da hjulene skulle opp og ned var skremmende. Dessverre måtte jeg lete og gå svært langt for å finne igjen bagasjen i Miami, og jeg fikk forskjellige instruksjoner underveis. Heldigvis var det god tid til neste fly, så alt endte godt.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, sirijann

Anmeldt 6 juni 2017 via mobile enheter

Booket flybillett hvor det står skrevet på billetten at håndbaggasje/carry-on er inkludert. På flyplassen blir vi møtt med beskjed om å sjekke inn og betale for håndbagasje ikke var inkludert i vår billett. Jeg prøvde flere ganger å vise til billetten hvor det sto den var inkludert, til ingen nytte. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne få snakke meg en Supervisor, men for å være sikker på å rekke flyet burde vi bare betale og komme oss videre. Med videre beskjed om å skrive inn klage. Ufattelig lett unnskyldning. Dårlig kundehåndtering. Flyr ikke med AA igjen !!

Det skal også nevnes at bemanningen er laber, sto 20 minutt som nummer 3 i kø.

Takk, Marianne N
Anmeldt 16 november 2016 via mobile enheter

Når man kommer i de fremste rekkene i flyet, leverer American Airlines som forventet. God service og god plass.

Takk, Bjørn S
Anmeldt 16 november 2016 via mobile enheter

Flytur på 14 timer og underholdningssystemet virket ikke. Trådløst nett mot betaling. Dårlig plass til å være en pluss-klasse.

Takk, Bjørn S
Anmeldt 28 oktober 2016

Dårlig samme arbeid mellom American Airlines og Britisch Arlines.

Booket Reise hos American Arlines men de var ikke istand til å gi oss bording card direkte til Bergen med 2 mellom landinger.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Takk, HJZ2015