“OK, men ikke førstevalget.”
Anmeldelse av American Airlines

Anmeldt 7 desember 2017

Trangt og dårlig plass. Irriterende å ikke kunne betale for bagasje på forhånd, det må gjøres på flyplassen. Det er automater så det går greit nok, men jeg liker å ha mest mulig klart før jeg kommer til flyplassen.

Anbefaler å kjøpe sete - jeg gjorde ikke det, og havnet i midtsete. Trangt, og det ble 5 lange timer.

Takk, 4string2017

Anmeldt 2 oktober 2017

Vi var 5 stk som bestilte reisen og billett sammen. Flyselskapet hadde plassert oss alle "random" rundt i hele flyet... men dette kunne fikses fra 70 til 171 USD, helt utrolig, og folk sier at Ryan Air er griske?? Dette tar prisen på dårlig service.

Takk, LeCleve
Anmeldt 30 august 2017

Det var innsjekking ute da jeg ankom med bil til flyplassen og alt gikk greit i Tampa. Første overraskelsen var da alle skoddene var nede hele tiden i flyet, slik at vi ikke fikk sett ut. Jeg er vant til krav om at de må være oppe under take-off og landing. Det var muligens en eldre flytype, men støyen da hjulene skulle opp og ned var skremmende. Dessverre måtte jeg lete og gå svært langt for å finne igjen bagasjen i Miami, og jeg fikk forskjellige instruksjoner underveis. Heldigvis var det god tid til neste fly, så alt endte godt.

Takk, sirijann
Anmeldt 6 juni 2017 via mobile enheter

Booket flybillett hvor det står skrevet på billetten at håndbaggasje/carry-on er inkludert. På flyplassen blir vi møtt med beskjed om å sjekke inn og betale for håndbagasje ikke var inkludert i vår billett. Jeg prøvde flere ganger å vise til billetten hvor det sto den var inkludert, til ingen nytte. Jeg fikk beskjed om at jeg kunne få snakke meg en Supervisor, men for å være sikker på å rekke flyet burde vi bare betale og komme oss videre. Med videre beskjed om å skrive inn klage. Ufattelig lett unnskyldning. Dårlig kundehåndtering. Flyr ikke med AA igjen !!

Det skal også nevnes at bemanningen er laber, sto 20 minutt som nummer 3 i kø.

Takk, Marianne N
Anmeldt 16 november 2016 via mobile enheter

Når man kommer i de fremste rekkene i flyet, leverer American Airlines som forventet. God service og god plass.

Takk, Bjørn S