“En behagelig reise”
Anmeldelse av Austrian Airlines

Anmeldt 24 oktober 2017

Vi benyttet Austrian Airlines på vår reise til Wien. Det var veldig greit. Det var enkelt å bestille på nettsidene og sjekke inn og turen opplevdes som behagelig og uten noen store problemer. Det var enkel bevertning, men på en to timers reise så var det helt greit.

Takk, 2014Eva

Anmeldt 15 oktober 2017

Vi reiste fra Athen til Wien. Alt vi fikk var en pakke kjeks og en drikke. Fra Wien var det ennå en pakke kjeks og en drikke. Men hyggelig betjening. Kunne det vært mulig med en variasjon med en liten sandwich eller noe ?

Takk, Ellen S
Anmeldt 9 oktober 2017

Denne turen var meget bra. Er meget fornøyd med komfort og hyggelig betjening. Så dette er absolutt å anbefale andre.

Takk, Sagvik
Anmeldt 6 september 2017

Reiste Oslo-Wien og det fristet ikke til gjentagelse. Små og trange seter og selv om det var ledige seter ble jeg kontant avvist da jeg spurte flytte sete. Satt en forholdsvis stor mann på vindusplass. En sur flyvertinne og en vertinne som trodde hun var på catwalken og ikke i en flycabin. Kaffe og en tørr liten kjeks gjorde helelr ikke opplevelsen bedre. Nei dette fristet ikke til gjentagelse

Takk, Ulf B
Anmeldt 25 august 2017 via mobile enheter

Drikke er inkludert. Også vin. Ikke mulig å kjøpe mat inkludert en liten pose snacks Lite serviceminded crew Fasten seatbelt ble ikke slukket før etter en time til tross for perfekte forhold. Da etter gjentatte henvendelser fra passasjerer . Kabinprsonalet gikk likevel rundt ned serveringsvogner. Er dette i henhold til prosedyrene, ikke opplevd dette hos andre flyselskap

Takk, oyvindg