“En av de dårligste opplevelsene jeg har hatt ombord på et fly.”
Anmeldelse av British Airways

Anmeldt 1. september 2017

Vi skal til London på helgetur, hele flyet skal til Engeland på helgetur.
De som solgte fra salgsvognen er dyppet i sirup og en som selger en dønakke og en "kassadame" og hun kunne ikke jobben hun heller. Halvveis igjennom flyet er de tomme for øl, vin musserende, champagne og brus. Kun brennevin igjen. Jeg bestilte varm smørbrød, fikk det aldri ble omtrent beskyldt for å lyve når jeg spurte etter det.

Anbefaler ikke å sende bagasjen ta den med inn som andre, har du kun en liten bag også kalt håndbagasje MÅ du ha den mellom bena, så du straffes om du betaler ekstra.
Aldri mer BA om jeg kan unngå det.

Takk, JanEgilJohansen

Anmeldt 27. juli 2017 via mobile enheter

Verste flyselskapet jeg noengang har reist med. Det eneste positive var personalet ombord på flyet. Bagasjen ble borte ved mellomlanding på Heathrow. Da vi kom frem til Miami fikk vi beskjed om at bagasjen skulle komme dagen etter på et gitt tidspunkt. Bagasjen skulle også bli kjørt til stedet vi bodde. Nye beskjeder hver dag. Ettersom det var umulig å komme gjennom til kundeservice dro vi selv til flyplassen. Umulig å finne noen som jobbet for BA i Miami men vi fikk hjelp av to flyvertinner. Etter mye om og men fikk vi beskjed om å vente 1t med to små barn før kofferten var på plass. Det tok altså 4 dager før kofferten kom til rette og vi måtte hente den selv.

Sendte inn kvitteringer på alt som måtte kjøpes i forbindelse med forsinket bagasje for snart 1mnd siden. Vi har ikke hørt noe enda.

Anbefaler ikke å reise med British Airways.

1  Takk, Julia K
Anmeldt 17. juli 2017

Dette er en laaang flytur. Underveis blir du rimelig godt tatt vare på og utvalget av tidsfordrivere er rimelig greit, heldigvis.

Takk, Sven F
Anmeldt 7. juni 2017

En meget behagelig flytur i annen etasje i dette enorme flyet. Meget god service, mat og vin. Sov nesten sammenhengende i 10 timer, takket være behagelige seter/senger

Takk, 343maja
Anmeldt 15. april 2017

Greie fly og standard på seter og underholdning. Jeg har flydd med dem tidligere og de har hatt bedre fly enn dette, men fortsatt bra nok. Bra med mat også.

Takk, Jonas B