“Helt ok”
Anmeldelse av British Airways

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Helt ok 12 timer lang nattflyging. Låg teppe og pute klart i setet ved ombordstigning, men kunne med fordel delt ut en pakke med tannkost og tannkrem, lipsyl, sokker, ørepropper og sovemaske slik som en av deres konkurrenter. Nakkestøtten var ikke den beste, så det var vanskelig å sove. Fikk servert to måltider ombord, men ingen av dem var særlig smakfulle.

Reisedato: juli 2018
Takk, 695ninaalisev

Anmeldt 26. juni 2018

Vi fløy fra Stavanger via London til New York. Vi fikk ikke det flyet vi skulle ha! En gammel jumbo med forferdelige seter. Men vi kom frem. Tilbaketuren var derimot en BOEING 777-300 som brukte 5 timer og 30 minutter New York - London. Komforten var meget bra, med gode seter slik vi hadde bestilt.

Reisedato: september 2017
Takk, Sven H
Anmeldt 22. mai 2018

Det var vår første tur i en Dreamliner, 787-9, og vi var veldig fornøyd med denne flytypen og siden vi syntes premium economy seter var bra det til tross for at jeg er 190 cm. Servicen ombord var også bra og siden dette var en dag-flygning var det ikke nødvendig med business class seter. Flyr gjerne med Dreamliner igjen.

Reisedato: april 2018
Takk, 863_yvinds
Anmeldt 22. mai 2018

Vi reiste tur retur Gardemoen - Newcastle med mellomlanding på Heathrow. Betjeningen var hyggelig og imøtekommende. Flyet gikk til tiden fra Gardemoen, men ble forsinket en time fra Heathrow pga en manglende person og deretter dennes bagasje. Dette antar jeg kan skje alle. Ingenting å klage på, men heller ikke noe spesielt positivt.

Reisedato: april 2018
Takk, lindaeH6563HV
Anmeldt 22. mai 2018

Meget rent og ordentlig i kabinen. God informasjon generelt og sikkerhetsinformasjonen vist på skjermer var svært bra. Minuset er at man må betale for alt herunder evt kaffe og te.

Reisedato: mai 2018
Takk, Ole_J2101