“Cathay Pacific”
Anmeldelse av Cathay Pacific

Anmeldt 30 august 2017

Anbefales absolutt. Ett ekstra flybytte, og tar 5 timer mer enn Emirates. Det er greit når det koster 3600 tur/retur Manila. Har ikke sett lignende tilbud igjen, men det kommer nok. Servicen og flyene er helt topp. Nye Hong Kong Airport er en fantastisk flyplass å bruke ventetiden på.

Takk, Geir M

Anmeldt 7 juni 2017

Denne gang hadde vi bestilt businessklasse på hele vår reise fra Norge til Auckland. Cathay opplevdes også denne gang som meget behagelig, med et imøtekommende og hyggelig personale, gode seter/senger, spennende mat og god vin.

Takk, 343maja
Anmeldt 8 februar 2017

Alltid hyggelig, trygt og godt å fly med dette selskapet. Meget hyggelig personell som tar godt vare på de reisende. Nydelig mat og drikke. Anbefales

Takk, Olav Tore B
Anmeldt 4 august 2016

Vi hadde tilbrakt 12 timer på en noe trang og overfylt flight på økonomiklasse fra London, da vi overraskende nok fikk tildelt et svært komfortabelt sete på premium economy om bord på Cathay Pacific, som skulle fly oss de 9 timene videre til Sydney fra Hong Kong. Dette ble en meget behagelig tur.

Takk, 343maja
Anmeldt 3 august 2016

Hyggelige flyverter/vertinner. Fin service. Flymaten var ikke helt bra, men kanskje den var uvant? Jeg kunne ønsket med prioritering av ikke alkoholholdige drikke, slik som alkoholfritt øl og vin!

Takk, MaRyG7829VE