“Good service og behagelige seter”
Anmeldelse av Delta Air Lines

Anmeldt 7. november 2018 via mobile enheter

Dette var et hyggelig selskap å fly med. Fullt fly, men alt var ok. Bra mat, hyggelige personale og alt i alt en god opplevelse. Reiser gjerne igjen med Delta.

Reisedato: november 2018
1  Takk, danerikd

Anmeldt 18. september 2018 via mobile enheter

Har fått mange tilbakemeldingar frå venner og familie at dei aldri ville ta Delta Airlines att pga dårleg service og gamle fly. Derfor blei vi lei oss da vi oppdaga at delta flyr for Air France mellom Amsterdam og Orlando. Men da vi kom på flyet var det nytt og fint. Fantastisk service på flyet til Orlando. God mat og nok mat. Vi reiste med 4 born og 5 vaksne. Kapteinen var ute og helste på oss før avreise og brukte mykje humor. Vi hadde ein fantastisk tur.Heimreisa var vi ikkje like nøgde med da eg trur dei hadde sett inn pensjonist crewet sitt. Fortsatt god mat men litt dårlegare service. Smil kjem ein langt med! Flyet var kjempe bra og gode seter.

Reisedato: juli 2018
Takk, tonje T
Anmeldt 1. august 2018

Business class (Delta One) er greit, setene var greie, ikke de beste og nyeste standarden.
Delta Comfort+ class er også greit nok. Ville aldri flydd economy med Delta.

Reisedato: juli 2018
    • Mat og drikke
Takk, ingvill83
Anmeldt 3. juli 2018

Gode seter og ombord underholdning. Var heldige og fikk en svensktalende flyvertinne i vårt område, det var det lille ekstra. God ombord underholdning og gratis wifi. Hyggelige gode råd fra personalet om hvordan det er i USA og hvilke forhåndsregler en bør ta gjennom security ( hva en ikke bør ta med) og for resten av reisen. God servering hele veien inkludert. Eneste minus var at når jeg måtte på ekstra sjekk( trukket ut) ble jeg skille fra resten av familien frem til de fikk borde. Slitsomt for kona med 3 barn alene

Reisedato: juni 2018
1  Takk, Thumper1974
Anmeldt 20. oktober 2017

Flyturen var bra og inneholdt ingen forsinkelser. Jeg er ekstra fornøyd med gratis servering ombord og blide og hyggelige ansatte.

Reisedato: oktober 2017
    • Mat og drikke
    • Innsjekking og ombordstigning
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Sky-tours
Takk, lovisen2017