“Effektivt, vennlig og presis”
Anmeldelse av easyJet

Anmeldt 30 august 2017

Easyjet er et meget effektivt og presist selskap. Booking og dokumenter for reise gikk helt strålende. Appen er helt genial! Vennlige ansatte og fine fly. Meget positivt overrasket over dette selskapet

Takk, Morten H

Anmeldt 9 august 2016

Hadde hørt mye om lavkost selskapet man fikk ekstra god valuta for pengene, og super service, - alt dette stemte! Pene hvite- og oransje moderne sikre fly, og med et fantastisk annerledes- og lyst, pent inventar. Fikk topp kyndig service, og all den mat- og drikke vi ønsket. Også fra taxfree brosjyren. Turen gikk raskt, og vi satt igjen med et sterkt positivt inntrykk av Easyjet. Følte at vi fikk mer tilbake enn vi betalte! MANGE TAKK!!

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, jans0der
Anmeldt 8 august 2016

Flott å kunne reise med et lavprisselskap der ting går på skinner. Innsjekk på Korfu var ikke helt smertefri. Men det var fordi man først skulle sjekke inn, så ta baggasjen til skanning like ved. Dette, og at det var vanskelig å høre noe over høytalerne ved gaten og skiltingen til gaten førte oss feil, er ikke EasyJet sin skyld. Men flyplassen.

Selve flyopplevelsen var flott. De ansatte var høflige og oppmerksomme. Selve flyet var ship-shape og flygeren snakket godt engelsk. Sloten (avgangstiden) passet helt ypperlig. Noen av flyene fra Korfu går på umenneskelige tider. Noe som gjerne berøver mye av ferietiden. Når prisen er behagelig er det en god kombinasjon.

Også pluss for at det er lov til å bruke elektroniske apparat (i flymodus) under flighten.

Dette kunne blitt bedre: Litt bedring på appen. Bør være lettere å finne relevant flightinfo når man er offline. Men pluss for at man kan bruke appen som billett. Vi fikk kjøpt det vi trengte ombord, men radene bakover fikk ikke. Det ble utsolgt for mat (sandwicher etc).

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, helt1
Anmeldt 2 mai 2016

EasyJet er billig. Og flyene er ganske så bra, rene og ordentlige og med brukbar sittekomfort. Allikevel merker man hele tiden at dette er et billigselskap. Det gis ingen service og de ansatte er bare sånn måtelig vennlige. Bagasje veies og måles etter alle kunstens regler. Det er ikke mange grammene som tillates over grensen før man blir avkrevd tillegg. Taxfree-varer blir også veid og målt og må legges i håndbagasjen.

Maten om bord er dyr og ikke særlig fristende.

Men det går for et par timer. Og EasyJet er i hvert fall klart bedre enn Ryanair, men langt dårligere enn Norwegian. Men det er jo billige billetter da....

Takk, GourmetPAF
Anmeldt i dag