“Kunder er noe herk”
Anmeldelse av Emirates

Anmeldt 2. januar 2018 via mobile enheter

Flyturen hjem gikk greit men hadde forventet mer av et premium selskap som Emirates. Bestill ikke vegetar eller laktosefri mat. Den smaker vondt og en er bedre uten. Besetningen gjør en masse men uten særlig lyst. Skal dette være markedsleder? Ikke verdt å betale ekstra for.

3  Takk, Stein M

Anmeldt 22. desember 2017

For en flyreise, til flymat å være var det bra og hyggelige flyvertinner. Bra underholdning, gode fly.

1  Takk, Trombass
Anmeldt 9. desember 2017

Mesge behagelig betjening. God servise og oppfølging .seter med massasje som er veldig godt på en lang reise

Takk, laila b
Anmeldt 6. desember 2017

generelt ok men hadde prøvd ett annet selskap hvis muligheten var til stede,neste gang tar jeg med meg medbrakt mat

Takk, Geir F
Anmeldt 6. desember 2017

Den mest behagelige flyreise jeg har opplevd. Fantastisk service. Alt inkludert i flybilettprisen, mat og drikke. Behagelige seter med egen tv-skjerm og hundrevis av filmer å velige i. Dette gjorde at flytiden ikke føltes så lang.

Takk, Ingalill D