“Comfortable, good service”
Anmeldelse av Iberia

Anmeldt 11 august 2017

Jeg har benyttet Iberia mange ganger. Erfaringene er de samme hver gang: Meget god service om bord, komfortable fly - positive opplevelser. Punktligheten kan dog være så som så.
På denne flyturen var vi 2 timer forsinket fra Alicante til Madrid, uten at noen forklaring på dette ble gitt, hvilket medførte at jeg, til tross for full sprint fra ankomstgaten til ny avgangsgate, bare var sekunder unna å miste flyet til NYC. Jeg rakk det akkurat som siste passasjer. Etter at innsjekkingspersonalet så meg heseblesende, oppgraderte de meg umiddelbart til business class. Det var meget god service.
Iberia er, i disse tider der alle flyvninger bare skal være billige og med ingen service, et positivt selskap som ikke har glemt at passasjerer er nettopp det, passasjerer, og ikke bare pax som man stuer inn og flyr et eller annet sted.

Takk, GourmetPAF

Anmeldt 28 juni 2017

Greit flyselskap trist at man ikke kan sjekke inn om man er 4 timer for tidlig ute. Sitter folk i skranken og bare ser tomt fremfor seg men sjekke inn NEI

Takk, ivartina
Anmeldt 18 juni 2017 via mobile enheter

Bestilte retur fra Madrid til Oslo med Iberia fordi turen er direkte. Ikke spesielt hyggelig betjening. Vi kom avgårde 30 minutter forsinket. Ingen melding over høyttaler fra pilot under hele reisen. Ikke vann på toalettet. Hadde heldigvis håndsprit med meg. Ikke mulig å kjøpe te. Dette var begredelig!

Takk, heidi5565
Anmeldt 26 desember 2016

Greit flyselskap.Fint å få bestille exstra benplass når man booker. Maten er ikke mye å skryte av men det er de ikke alene om. Ikke billig

Takk, ivartina
Anmeldt 24 august 2016

Sen ettermiddagsmaskin med SAS fra Gdansk til København, fløyet av Air Nostrum med Canadair Jet 900, effektivt og greit!
Service ombord helt ok, salaten var den monste jeg har sett fra SAS sin side, hjelper litt at vinen serveres i Orrefors glass.

Takk, JohnAstana