“Alt fungerte som det skulle”
Anmeldelse av JetBlue

Anmeldt 8. desember 2017

Brukte Jetblue mellom USA og Mexico tur og retur og alt fungerte som det skulle, de holdt tiden, det var greit å sjekke inn osv. Vi likte at det kostet det samme å booke bagasje på forhånd eller på flyplassen, da kunne vi betale for bagasjen ved innsjekk. Romslige fly med bra underholdning på skjermene ved hvert sete. Eneste minus er litt slitte og skitne fly. Et pluss for at de grupperer alle plasser og har ombordstigning for hver gruppe. Lengst bak først. De var nøye med dette og kun de i riktig gruppe fikk gå ombord, de ungikk derfor snikerne som sitter lengst frem som alltid skal på først og blokkere midtgangene. Det vinngikk gratis drikke og snakks i den noe dyre billetten, men det fantes ikke så mye å kjøpe å spise utover dette. Totalt sett et godt inntrykk og reiser gjerne med de igjen.

Takk, Paula H

Anmeldt 15. april 2017

Alt var bra fra innsjekking til bagasjemottak.
Under en 2 mnd lang rundtur i Canada og USA reiste vi flere strekninger med fly - Air Canada, Jet Blue, Southwest Airlines, Delta Airlines etc. Av disse selskapene kom Jet Blue definitivt best ut. Vi bruker gjerne selskapet igjen

Takk, Bergenser2014
Anmeldt i går

Anmeldt i går

• Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
Anmeldt i går via mobile enheter