“Veldig dårlig service opplevelse”
Anmeldelse av Kenya Airways

Anmeldt 17 juli 2017 via mobile enheter

Vi hadde mye vanskeligheter med Kenya Airways. Grunnet uheldige omstendigheter måtte vi endre på bookingen, noe som viste seg å være lite lurt å gjøre hos Kenya Airways.

Hadde store problemer ved returen vår. En av oss ble avbooket helt uten grunn, og måtte bli igjen i Amsterdam ved returen til Bergen, for så å ta neste ledige fly. De hadde i tillegg rotet med bookingklasse, noe som gjorde at det ble mye styr å sjekke inn.

Servicen under flygingen er også lavere sammenlignet med andre selskaper som KLM og Emirates.

Dersom jeg skal trekke frem noe positivt ved flyselskapet så er det de nye 787 Dreamlinere som de bruker til blant annet Europa.

1  Takk, MzungumNorway

Anmeldt 2 mars 2017

Vi brukte dette selskapet på to eller tre strekninger mellom Europa og Afrika.
Setene var for trange, og ikke regulerbare.
Tekniske installasjoner for underholdning virket ikke på forskjellige måter, på begge/ alle rutene. Tilh. bagasjerom over setene var ikke tilgjengelige, da de var i bruk av flyselskapet selv. Passasjerverten fortalte meg hvbor jeg skulle plassere min baggasje. Men en annen passasjer klaget da jeg var i ferd med å klemme i stykker hans veske med innhold. Jeg tror at det også var noe på toalettet som ikke virket. Et generelt inntrykk var at det var diverse saker som ikke virket.

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Takk, Magne K
Anmeldt 23 desember 2016 via mobile enheter

Har aldri opplevd makan til forvirrende og lang tur. Planlagt reise var fra Nairobi - Paris - Oslo den 23. Desember. Vi ble sendt til Amsterdam istedet, men fikk ikke forlate flyet i Amsterdam. De løy om at alle fly fra Amsterdam var fullbooket, og at det var derfor vi ikke fikk forlate flyet. Etter et par timer sittende inni flyet på flyplassen gikk flyet tilbake til Paris. Når vi kom tilbake til Paris hadde vi vært på flyet i 16 timer!! Det er enda ikke sikkert vi rekker å komme hjem før julaften. Aldri mer Kenya Airways!

Takk, Mads H
Anmeldt 22 februar 2016

Flott nytt fly, bra service. Rene og ryddige toalett hele turen. Underholdningspakke var MEGET bra!!

Takk, Siv S
Anmeldt i går

• Mat og drikke
    • Valuta for pengene
    • Innsjekking og ombordstigning (f.eks. effektivitet, service ved gaten)
1  Takk, PretoriaTravelfreak