“FORSINKELSER”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 13 september 2017

Først var det forsinkelse fra OSL til AMS. De indikerte en halv times forsinkelse fra 1425 til 1455. Så ble vi sendt til feil gate. Etter ombordstigning ble det ca 1,5 times venting på flyet som var helt unødvendig. Man kunne heller gått litt rundt på flyplassen og shoppet istendenfor sitte på bakken. En uvant opplevelse.

Takk, Peter Andras C

1923 av 14 282 anmeldelser

Anmeldt 8 september 2017

fløy med en jumbojet, som var spennende og et meget stort fly, noe som gjorde reisen behagelig og uten noe turbulens. Stille i cabinen og god service. Gammelt fly trekker ned. Betalte for ekstra benplass

Takk, Espen H
Anmeldt 7 september 2017

Ved online bestilling er det ikke mulig å registrere og betale for ekstra bagasje når første del av returreisen utføres av Transavia. (Det samme gjelder AlItalia).
Ved fremmøte på flyplass i Lisboa leverte vi pass og bestilling. Transavia sin person, en ung dame påsto at vi ikke hadde reservert plass i det hele tatt, og vi måtte henvende oss i billettluken. Hun skrev ut et notat til billettluken.
Der oppdaget de at den unge damen ikke hadde brukt våre etternavn, men et annet norsk navn. Billettluken fant alle dokumenter, vi betalte ikke for ekstra bagasje da jeg var silver medlem i KLM. Utrolig dårlig service, og etterhvert direkte uhøflig person i skranken da hun fant ut at hun hadde tatt feil! Billettluken var utmerket!
Vi kommer aldri til å velge KLM på reiser hvor deler av reisen utføres av Transavia igjen.

1  Takk, Jan S
Anmeldt 6 september 2017

Personalet var servicemineded fra første stund. Vi hadde bestilt middag på forhånd. Det var helt ypperlig. Drikkevarer og snacks var gratis. Alt fungerte fra første stund.

1  Takk, Sissel E
Anmeldt 4 september 2017

Vi har reist på poeng. Vi hadde veldig fin forbindelse på vei til Budapest, men litt vel lang ventetid på veien hjem. Samme type mat ble servert på alle 4 flyvinger. OK at man i det minste får litt frokost og noe å drikke uten å måtte trekke kort

1  Takk, GerdFS