“Presis og god service”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 16. oktober 2017

Presis og ryddig.
Fløy t/r Munchen via Amsterdam. På utreise var alt presis og vi fikk en matbit og drikke på begge etappene.
Hjemreisen gikk presis fra Munchen, men etter mellomlanding måtte vi vente på ledig rullebane en times tid. Det var ikke KLMs skyld, alt var klart til avgang. Da ble det kjørt ut drikke og noe å bite i mens flyet stod klart. Det ble også tanket opp ekstra drivstoff for at vi skulle ta igjen noe av forsinkelsen ved å holde større fart hele veien.

Takk, jan5272

Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Vi bestilte flybilletter tur/retur i mars måned. Da i god tid da vi skulle reise 09 sep fra Sandefjord. Vi reiste hjem fra Amsterdam 12 sep. Vi bestilte med bagasje og betalte kr 1450. Inkludert i prisen var enkel servering var også utvalgt drikke og snacks. Dette var inkludert i prisen uansett billettype . Ombord var personalet høflige og effektive. Jeg var i kontakt flere ganger før avreise og fikk god hjelp hver gang. Kan også anbefale appen til KIM.

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, 894hannes
Anmeldt 13. september 2017

Først var det forsinkelse fra OSL til AMS. De indikerte en halv times forsinkelse fra 1425 til 1455. Så ble vi sendt til feil gate. Etter ombordstigning ble det ca 1,5 times venting på flyet som var helt unødvendig. Man kunne heller gått litt rundt på flyplassen og shoppet istendenfor sitte på bakken. En uvant opplevelse.

Takk, Peter Andras C
Anmeldt 8. september 2017

fløy med en jumbojet, som var spennende og et meget stort fly, noe som gjorde reisen behagelig og uten noe turbulens. Stille i cabinen og god service. Gammelt fly trekker ned. Betalte for ekstra benplass

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Espen H
Anmeldt 7. september 2017

Ved online bestilling er det ikke mulig å registrere og betale for ekstra bagasje når første del av returreisen utføres av Transavia. (Det samme gjelder AlItalia).
Ved fremmøte på flyplass i Lisboa leverte vi pass og bestilling. Transavia sin person, en ung dame påsto at vi ikke hadde reservert plass i det hele tatt, og vi måtte henvende oss i billettluken. Hun skrev ut et notat til billettluken.
Der oppdaget de at den unge damen ikke hadde brukt våre etternavn, men et annet norsk navn. Billettluken fant alle dokumenter, vi betalte ikke for ekstra bagasje da jeg var silver medlem i KLM. Utrolig dårlig service, og etterhvert direkte uhøflig person i skranken da hun fant ut at hun hadde tatt feil! Billettluken var utmerket!
Vi kommer aldri til å velge KLM på reiser hvor deler av reisen utføres av Transavia igjen.

1  Takk, Jan S
;