“Greit”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 8. november 2017

Greit å fly klm da du har alt inkludert i flybilletten som mat og drikke ombord.Hyggelige ansatte og rolig atmosfære ombord.lett og forholde seg til.

Takk, Heidi125

Anmeldt 1. november 2017

Så herlig! Føle seg velkommen ombord. Gratis mat, som faktisk var god og god drikke.
Nye fly med god beinplass,

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, Bobbelava
Anmeldt 16. oktober 2017

Presis og ryddig.
Fløy t/r Munchen via Amsterdam. På utreise var alt presis og vi fikk en matbit og drikke på begge etappene.
Hjemreisen gikk presis fra Munchen, men etter mellomlanding måtte vi vente på ledig rullebane en times tid. Det var ikke KLMs skyld, alt var klart til avgang. Da ble det kjørt ut drikke og noe å bite i mens flyet stod klart. Det ble også tanket opp ekstra drivstoff for at vi skulle ta igjen noe av forsinkelsen ved å holde større fart hele veien.

Takk, jan5272
Anmeldt 23. september 2017 via mobile enheter

Vi bestilte flybilletter tur/retur i mars måned. Da i god tid da vi skulle reise 09 sep fra Sandefjord. Vi reiste hjem fra Amsterdam 12 sep. Vi bestilte med bagasje og betalte kr 1450. Inkludert i prisen var enkel servering var også utvalgt drikke og snacks. Dette var inkludert i prisen uansett billettype . Ombord var personalet høflige og effektive. Jeg var i kontakt flere ganger før avreise og fikk god hjelp hver gang. Kan også anbefale appen til KIM.

• Benplass
    • Underholdning på flyet (Wi-Fi, TV, filmer)
Takk, 894hannes
Anmeldt 13. september 2017

Først var det forsinkelse fra OSL til AMS. De indikerte en halv times forsinkelse fra 1425 til 1455. Så ble vi sendt til feil gate. Etter ombordstigning ble det ca 1,5 times venting på flyet som var helt unødvendig. Man kunne heller gått litt rundt på flyplassen og shoppet istendenfor sitte på bakken. En uvant opplevelse.

Takk, peterandrasc2017