“Flott service”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 14. desember 2017

Hyggelig å oppleve et cabinpersonale som kun var tilgjengelig for deg som passasjer.
Ikke noe anmasende taxfree salg, men servering av god mat og drikke. GRATIS.

Takk, Tore G S

Anmeldt 8. desember 2017

Jeg har bare godt å si om klm, jeg anbefaler andre til pg reise med de, gode seter, god mat, og god service,.Vi reiser fra kjevik, via Amsterdam, flyplassen der er veldig fin å finne frem, god skilting

Takk, Gunn G
Anmeldt 7. desember 2017

Ankom Amsterdam og skulle videre hjem til Stavanger. Problemer med radar på Schiphol, helt kaos. Uforskammet og lite hjelpsomme KLM ansatte på flyplassen, 3 timer lang kø for å komme fram til en skranke med 2 ansatte. Måtte overnatte til neste dag, ingen ombooking ble gjort automatisk av KLM, skryter av service 24/7 men er kun mulig å nå pr telefon fra kl. 08:00-20:00. Ventet i 70 minutt i kø på telefonen neste morgen for selv å få ombooket.

1  Takk, Lishak
Anmeldt 7. desember 2017

Vi har benyttet KLM siden SAS sluttet med flygninger fra Norge til Thailand.
Det er vi meget godt fornøyd med. Service nivået er mye høyere og langt mer
presist. De siste gangene er det også fly av nyere dato. Det har også vært viktig for oss
at selskapet holder rutetiden, da vi skal reise videre fra Bangkok.Det var noe som SAS ikke klarte. Reise tidspunkt fra Bergen og ankomst tid er helt topp.
Kan anbefales på det sterkeste.

Takk, Kanchanasiri P
Anmeldt 6. desember 2017

Et "ryddig" flyselskap som virker når det skal. Ikke mye luksus på turistklassen, men gjennomført bra. Hyggelig besetning. Brukt dette selskapet mange ganger til andre verdensdeler og det fungere bra.
Oslo er for liten til å ha direkteforbindelse med " de store" ute i verden, men transitt via Amsterdam er meget ryddig lagt opp.

Takk, RaringFredrikstad