“Ikke valuta for pengene”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 5. januar 2018

KLM veldig bra så lenge man flyr med den. I mitt tilfelle bruke KLM Transavia fra Amsterdam-Malaga begge veier og det var helt annerledes med service og boking on line. Det blir ikke KLM neste gang for meg hvis de selv ikke flyr å må velge en annen flyselskap. Jeg har jo valg KLM til den fly reise jeg valgte og da skal ikke de leie en annen flyselskap.

Takk, Bernard N

Anmeldt 4. januar 2018

Har brukt KLM flere ganger og er bestandig positivt overasket. God service og ok beinplass ombord.Anbefales.

Takk, alfmagne
Anmeldt 3. januar 2018

En Cityhopper av ypperste kvalitet. Veldig behagelig, OK plass mellom setene selv på økonomi. God mat med tanke på den korte turen og drikke til. Veldig positivt. Alltid en fryd å fly KLM

Takk, Håkon S
Anmeldt 15. desember 2017 via mobile enheter

Det var god service både på avreisen og hjemreisen. De serverte god mat, selv om det var liten porsjon + drikke selv med en liten flytur fra AMS til SVG.

Takk, Dung M
Anmeldt 14. desember 2017

Hyggelig å oppleve et cabinpersonale som kun var tilgjengelig for deg som passasjer.
Ikke noe anmasende taxfree salg, men servering av god mat og drikke. GRATIS.

Takk, Tore G S