“Bgo Amsterdam til Lisboa og retur fra Barcelona Amsterdam til Bergen .”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 7. november 2018

Meget hyggelig og blid crew.
Flyet var litt forsinket på retur flott info og trygt begge veier.
Klm virker Velldig proff på oppfølging etc.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
3  Takk, tripadviser163

Anmeldt 18. oktober 2018

Tusen til Palermo var helt ypperlig, med god plass til beina, fin og god service og vi kom fram i rett tid. Men dessverre var det en forsinkelse fra Palermo til Göteborg, og den oppstod i Roma da et fly var mer enn en time forsinket, og dermed fikk vi ikke fly fra Amsterdam til Göteborg med det planlagte flyet. Vi ble omdirigert via Paris og kom omsider fram i Sverige 5 timer forsinket. Dette medførte en god del trøbbel for oss. Jeg håper imidlertid at KLM kjenner sin besøkelsestid og gi oss den kompensasjonen vi mener vi har krav på.

Reisedato: oktober 2018
    • Mat og drikke
Takk, RonaldN481
Anmeldt 10. oktober 2018

Vi var en vennegjeng som reiste på en tur til amsterdam. Flyturen er i underkant av to timer så det er enkel servering, som er helt grei. Vi hadde kun håndbagasje med så innsjekking kunne gjøres online. Fungerte utmerket.

Takk, Pjenker
Anmeldt 21. september 2018

God service og hyggelig betjening. God plass også til bagasjen. Fly med KLM og få en behagelig reise!

Takk, Gun K
Anmeldt 19. september 2018 via mobile enheter

Alltid topp service og du vet du kommer fram :)
Blir det problemer blir du tatt vare på og flyttet over til andre fly og selskap..

Takk, Culture404458