“Helt Ok.”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Enste jeg savnet var at de kom med dikke vognen mellom måltidene også. Fant ut på slutten av tiden at man kunne gå bakerst i flyet for mere drikke.

Reisedato: november 2018
1  Takk, karsteinh2016

Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Værste setene jeg noen gang har sittet i, har ca 60 flyreiser i året og ikke opplevd maken.
Trodde først det var noe galt med sete mitt, men det var mange som klaget på dette.

1  Takk, karsteinh2016
Anmeldt 8. november 2018

Fly fra Oslo til Basel men mellomlanding i Amsterdam.
Flyet ble nesten 30 min forsinket fra Oslo pga at noen ombord rapporterte om røyk fra en av vingene før avgang. Det ble full brannutrykning for inspeksjon, men alt så bra ut i følge kapteinen. Det var medvind nedover Europa så de greide å fly inn halve forsinkelsen så derfor rakk vi vår forbindelse videre til Basel.
Maten ombord er dessverre ikke spiselig for oss mennesker, og kaffen er også dårlig. Men det går fint med vin og øl i stedet. God benplass fordi vi satt på nødutgang, men hadde vi ikke betalt for ekstra benplass så ville vi hatt det trangt, da vi er 175 og 190 cm høye. Servicen forøvrig er bra ombord, hyggelige og hjelpsomme.

Takk, erikbostad
Anmeldt 7. november 2018

Meget hyggelig og blid crew.
Flyet var litt forsinket på retur flott info og trygt begge veier.
Klm virker Velldig proff på oppfølging etc.

3  Takk, tripadviser163
Anmeldt 18. oktober 2018

Tusen til Palermo var helt ypperlig, med god plass til beina, fin og god service og vi kom fram i rett tid. Men dessverre var det en forsinkelse fra Palermo til Göteborg, og den oppstod i Roma da et fly var mer enn en time forsinket, og dermed fikk vi ikke fly fra Amsterdam til Göteborg med det planlagte flyet. Vi ble omdirigert via Paris og kom omsider fram i Sverige 5 timer forsinket. Dette medførte en god del trøbbel for oss. Jeg håper imidlertid at KLM kjenner sin besøkelsestid og gi oss den kompensasjonen vi mener vi har krav på.

Takk, RonaldN481