“Trangere seter enn tidligere”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 14. november 2018

Nei, det er ikke jeg som har blitt tykkere, setene var mye trangere her enn på reisen til New York som jeg har anmeldt tidligere. Vi hadde oppgradert til økonomi comfort, vi fikk egentlig kun mer benplass og ikke bredere seter som de andre selskapene har. Allikevel, dette trekker opp - jeg var veldig fornøyd med de som jobbet ombord. Hyggelige mennesker som gjorde sitt beste for at turen til Korea skulle bli best mulig for meg.

3  Takk, espens954

Anmeldt 9. november 2018

Setene var ikke så altfor behagelig å sitte i, og det var litt dårlig plass til bena. Flyet var ganske presist, og flyvertinnene var kjempekoselige. Vi var litt uheldig med vindforholdene, og opplevde en del turbulens, men det håndterte flyselskapet bra.

Takk, Excursion62525384028
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Enste jeg savnet var at de kom med dikke vognen mellom måltidene også. Fant ut på slutten av tiden at man kunne gå bakerst i flyet for mere drikke.

Reisedato: november 2018
1  Takk, karsteinh2016
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Værste setene jeg noen gang har sittet i, har ca 60 flyreiser i året og ikke opplevd maken.
Trodde først det var noe galt med sete mitt, men det var mange som klaget på dette.

1  Takk, karsteinh2016
Anmeldt 8. november 2018

Fly fra Oslo til Basel men mellomlanding i Amsterdam.
Flyet ble nesten 30 min forsinket fra Oslo pga at noen ombord rapporterte om røyk fra en av vingene før avgang. Det ble full brannutrykning for inspeksjon, men alt så bra ut i følge kapteinen. Det var medvind nedover Europa så de greide å fly inn halve forsinkelsen så derfor rakk vi vår forbindelse videre til Basel.
Maten ombord er dessverre ikke spiselig for oss mennesker, og kaffen er også dårlig. Men det går fint med vin og øl i stedet. God benplass fordi vi satt på nødutgang, men hadde vi ikke betalt for ekstra benplass så ville vi hatt det trangt, da vi er 175 og 190 cm høye. Servicen forøvrig er bra ombord, hyggelige og hjelpsomme.

Takk, erikbostad