“Bergen - Amsterdam - Miami return”
Anmeldelse av KLM Royal Dutch Airlines

Anmeldt 30. november 2018

Som pensjonert sjømann, har jeg hatt mange flyvninger til diverse destinasjoner i verden dette med en haug med forskjellige selskaper. HAr bare godt å si om den servisen vi får hos KLM. Siden som pensjonist, har jeg også valgt KLM når jeg er ute å reiser. Her får jeg det har betalt for. Min siste flytur til Miami i Februar, var en ny opplevelse med KLM.
Det eneste jeg/vi har å utsette, er prisen for bagasje.

Reisedato: februar 2018
2  Takk, Gunnar H

Anmeldt 14. november 2018

Nei, det er ikke jeg som har blitt tykkere, setene var mye trangere her enn på reisen til New York som jeg har anmeldt tidligere. Vi hadde oppgradert til økonomi comfort, vi fikk egentlig kun mer benplass og ikke bredere seter som de andre selskapene har. Allikevel, dette trekker opp - jeg var veldig fornøyd med de som jobbet ombord. Hyggelige mennesker som gjorde sitt beste for at turen til Korea skulle bli best mulig for meg.

3  Takk, espens954
Anmeldt 9. november 2018

Setene var ikke så altfor behagelig å sitte i, og det var litt dårlig plass til bena. Flyet var ganske presist, og flyvertinnene var kjempekoselige. Vi var litt uheldig med vindforholdene, og opplevde en del turbulens, men det håndterte flyselskapet bra.

Takk, Excursion62525384028
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Enste jeg savnet var at de kom med dikke vognen mellom måltidene også. Fant ut på slutten av tiden at man kunne gå bakerst i flyet for mere drikke.

Reisedato: november 2018
1  Takk, karsteinh2016
Anmeldt 8. november 2018 via mobile enheter

Værste setene jeg noen gang har sittet i, har ca 60 flyreiser i året og ikke opplevd maken.
Trodde først det var noe galt med sete mitt, men det var mange som klaget på dette.

1  Takk, karsteinh2016